Quote (JVL @ 21 Jan 2012 01:52)
Okay har en del at sige om det :-P
For det første siger du at du bor ved siden af en skov.. vil det sige at du bare skal ud og skyde løs på alt der bevæger sig eller er det sammen med nogen? Fedt at det er bio-kugler, hatten af for det!
Er det første gang du køber en softgun eller bare generelt ikke har prøvet det før? Hvis det er tilfældet, så vil jeg stærkt fraråde dig at købe en riffel som det første våben. Har tit hørt historier fra folk, der har fortrudt at de købte riffel som det første, enten fordi de ikke synes at det var sjovt at bruge, eller fordi det var for svært for en nybegynder. Køb hellere en gøb.. den kan du også altid bruge som backup senere hen hvis du opgraderer dit arsenal.
Desuden er den du kigger på her ikke specielt god og du vil kunne få en gøb der har meget mere at byde på for samme penge.
Hvis du har nogle spørgsmål til det jeg har sagt, eller bare generelt om køb af udstyr eller andet vdr. airsoft er du velkommen til at spørge :-)
Tak for svar, kiggede videre og fandt denne beauty;
http://www.e-tech.dk/softgun-sniper-mb10d-wood-manuel-p-3696.htmlDet bliver nok den jeg køber + bio kugler
Og @dit svar, så har jeg aldrig haft andet en den platte 50krs plastic softgun som 11-årig..
Jeg skal spille sammen med nogen, de ved det bare ikke endnu
Jeg har tænkt på andre våben, men de siger mig ikke rigtig noget.. Det med at kuglerne kan være upræcise, er slet ikke mig

Jeg er ikke den store bigspender så bruger ikke mange penge på mig selv, men tror det her vil gøre godt..