d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Mangler Træning :) > Med Min Bvc
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jan 20 2012 06:15am
så hvis nogen er friske på en duell mod min bvc så jeg kan øve mig lidt så sig til :)

bare ingen barbs :)

btw: europe softcore non ladder ;)

This post was edited by MischaDK on Jan 20 2012 06:18am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 20 2012 07:57am
IMO det fedeste character/build i D2 :)
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Jan 20 2012 11:13am
Quote (ZwiX @ Jan 20 2012 02:57pm)
IMO det fedeste character/build i D2 :)


efter jeg lige har spillet med den en dag så er jeg faktisk rigtig glad for resultatet indtil vidre :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll