Jeg synes MillenumStephano er virklig badass, sygeste franskmand i verden by far!.
Ellers CoLRyan, CoLMinigun(jsp'er), CoLrsvp. Jeg så også moderator / admin for dem på fb og twitch.tv ...og snakker reglmessigt med dem.
Jeg har det godt i mit gaming community.
This post was edited by crazysmoker92 on Jan 20 2012 09:48am