d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Magicdjinni? > Kender I Dem Her?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,633
Joined: Aug 6 2009
Gold: 0.00
Jan 18 2012 09:15am
En m8 siger det har været den bedste clan i dk i d2 :P
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 18 2012 09:17am
Så ville vi nok kende dem.
Member
Posts: 2,633
Joined: Aug 6 2009
Gold: 0.00
Jan 18 2012 09:20am
Quote (Whyred @ Jan 18 2012 04:17pm)
Så ville vi nok kende dem.


Sidder nemlig og modsiger ham, og nu han pissed :P tænkte nok de ikke var noget :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 18 2012 09:47am
Quote (klunz @ 18 Jan 2012 16:20)
Sidder nemlig og modsiger ham, og nu han pissed :P tænkte nok de ikke var noget :D


Husk at på internettet er alle altid de bedste, i hvert fald ifølge dem selv.
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 18 2012 09:52am
Jeg har heller aldrig hørt om den clan... :S
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 18 2012 09:56am
magic ezzi?

De er rands de er det rene ez slam slam : )
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jan 18 2012 10:05am
nope
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 18 2012 11:58am
Aldrig hørt om dem.
Det må ha været tilbage i de første patch's så xD
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 18 2012 12:10pm
Quote (ZwiX @ Jan 18 2012 07:58pm)
Aldrig hørt om dem.
Det må ha været tilbage i de første patch's så xD


haha aldrig i livet de er rands ^^
Member
Posts: 7,684
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Jan 18 2012 12:25pm
PvM clan, eller hvordan?
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll