d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nogen Der Kender Noget Til Su? > ??
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Jan 17 2012 11:47am
Jeg bor alene med min mor, hun tjener cirka 14.000 kroner efter skat om måneden, hvor meget vil i tro jeg vil få som hjemmeboende? Efter skat self, hvis jeg ska betale det?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 17 2012 11:51am
Er det på produktions skole eller uddannelse ?
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Jan 17 2012 11:53am
Quote (Vinum @ Jan 17 2012 05:51pm)
Er det på produktions skole eller uddannelse ?


Teknisk skole, datatekniker uddannelse
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 17 2012 11:54am
Ca 2 - 2.4k
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jan 17 2012 11:55am
Quote (TheAngel @ Jan 17 2012 07:54pm)
Ca 2 - 2.4k


vil også cirka sige omkring de 2000-.
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 17 2012 12:08pm
2.8k stensikker
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 17 2012 12:21pm
Vil tro du får den høje sats på ca. 2.800 eller måske lige lidt mindre..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 17 2012 03:24pm
min 2.5k
Member
Posts: 13,901
Joined: Oct 3 2006
Gold: 640.00
Jan 18 2012 02:53am
2700 er jeg ret sikker på :-) (før skat selvfølgelig) - derudover skal du kun betale skat af det, såfremt at du arbejder ved siden af og du så ender med at overstige dit frikort :-)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll