d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fixie
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 03:03pm
tænkte om nogen kender en side i stil med chainreaction bare for fixie cykler
gerne indenfor eu
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 15 2012 03:10pm
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 22:03)
tænkte om nogen kender en side i stil med chainreaction bare for fixie cykler
gerne indenfor eu


Jeg bliver sgu lige nød til at høre, hvad du synes er så facinerende ved en fixie. I mine øjne er det noget af de dummeste længe.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 03:11pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 22:10)
Jeg bliver sgu lige nød til at høre, hvad du synes er så facinerende ved en fixie. I mine øjne er det noget af de dummeste længe.


tja syntes de er meget cool farverne osv. og vil godt i gang med et nyt projekt eftersom jeg lige har bygget min mtb færdig
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 15 2012 03:32pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 23:10)
Jeg bliver sgu lige nød til at høre, hvad du synes er så facinerende ved en fixie. I mine øjne er det noget af de dummeste længe.


Var sådan set det samme jeg tænkte, indtil jeg prøvede det, og efter at havde trillet rundt med fastnav i et års tid kan jeg kun sige at det er fedt.
Man laver ikke i skid, og alligevel kører man stærkt som bare fanden.
Men hipster-create-jeg-er-fancy-og-se-min-cykel gøgl er sku for latterligt..


Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 23:03)
tænkte om nogen kender en side i stil med chainreaction bare for fixie cykler
gerne indenfor eu


Track bike shop eller/og fixieking.dk er et godt sted at starte.

This post was edited by LOLouis on Jan 15 2012 03:32pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 15 2012 03:32pm
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 22:11)
tja syntes de er meget cool farverne osv. og vil godt i gang med et nyt projekt eftersom jeg lige har bygget min mtb færdig


Farverne? Ved du hvad en fixie er? :rolleyes:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 03:33pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 22:32)
Farverne? Ved du hvad en fixie er? :rolleyes:


ja, men kunne godt tyde på du ikke ved hvad det er
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 15 2012 03:34pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 23:32)
Farverne? Ved du hvad en fixie er? :rolleyes:


Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 23:33)
ja, men kunne godt tyde på du ikke ved hvad det er


lol
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 15 2012 03:35pm
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 22:33)
ja, men kunne godt tyde på du ikke ved hvad det er


En fixie er en gearløs cykel, hvor pedalerne hænger direkte sammen med hjulene. Hvad har det med farver at gøre?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jan 15 2012 03:38pm
Quote (Grandebedte @ 15 Jan 2012 22:35)
En fixie er en gearløs cykel, hvor pedalerne hænger direkte sammen med hjulene. Hvad har det med farver at gøre?


orly ?

du ville vide hvad jeg syntes der var så fedt ved en fixie og jeg svarer farverne
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 15 2012 03:42pm
Quote (IAcid @ 15 Jan 2012 22:38)
orly ?

du ville vide hvad jeg syntes der var så fedt ved en fixie og jeg svarer farverne

Se det i konteksten - en fixie er meget anderledes fra en almindelig cykel - hvis du selv har bygget en mtb kender du nok godt din vej omkring en cykel. Når jeg så spørger dig, hvorfor du vil have en fixie, kan du da vel sige dig selv, at farverne ikke er noget reelt svar.

Men okay, hvis farverne rent faktisk er dit svar, så tror jeg ikke just du er manden at have diskussionen med. Nyd din cykel, og husk at få bremser på. :)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll