Quote (crazysmoker92 @ 16 Jan 2012 21:15)
Vil stadig råde dig til at høre din kørelærer ad, det var ikke godt nok med beviset fra teknisk skole der hvor jeg gik i køreskole.
Ikke var godt nok til hvad? Han spørger, om han kan få det igen, nu hvor han har smidt det væk - vi ved ikke, hvad han skal bruge det til.

Men ja
Quote (franek @ 16 Jan 2012 19:27)
kontakt kontoret hos din tekniske skole og bed dem om at sende et nyt bevis
er svaret.