d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Førstehjælpsbevis.
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Jan 15 2012 09:00am
Hey.

har for ½ år siden fik jeg et førstehjælpsbevis men kom til at smide det ud :wallbash: nogle der ved om man kan få det igen uden at skulle betale noget?
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Jan 15 2012 04:19pm
Hej. Er det taget i forbindelse med kørekort? Hvis ja, så kan du jo bare kontakte din køreskole og høre dem ad.
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 09:58am
Hvis du har fået dit førstehjælpsbevis via teknisk skole eller lign. så godkender de ikke den.
Har 3 førstehjælpsbeviser lol. Men klart den førstehjælps undervisning du får via køreskolens lære der er suverent bedst.
Har aldrig lært så meget på 6 timer som på min køreskole da jeg sku tage det forhjælpsbevis.
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Jan 16 2012 12:10pm
Quote (crazysmoker92 @ Jan 16 2012 04:58pm)
Hvis du har fået dit førstehjælpsbevis via teknisk skole eller lign. så godkender de ikke den.
Har 3 førstehjælpsbeviser lol. Men klart den førstehjælps undervisning du får via køreskolens lære der er suverent bedst.
Har aldrig lært så meget på 6 timer som på min køreskole da jeg sku tage det forhjælpsbevis.


Tog det på teknisk det tog 16 timer-.-
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jan 16 2012 12:27pm
kontakt kontoret hos din tekniske skole og bed dem om at sende et nyt bevis
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jan 16 2012 12:43pm
hvis du havde ELI så får det du ikk han sagde "HVIS DU SMIDER DET VÆK FÅR DU IKK EN KOPI"
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
Jan 16 2012 02:15pm
Vil stadig råde dig til at høre din kørelærer ad, det var ikke godt nok med beviset fra teknisk skole der hvor jeg gik i køreskole.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 16 2012 02:38pm
Quote (crazysmoker92 @ 16 Jan 2012 21:15)
Vil stadig råde dig til at høre din kørelærer ad, det var ikke godt nok med beviset fra teknisk skole der hvor jeg gik i køreskole.


Ikke var godt nok til hvad? Han spørger, om han kan få det igen, nu hvor han har smidt det væk - vi ved ikke, hvad han skal bruge det til. ^_^

Men ja
Quote (franek @ 16 Jan 2012 19:27)
kontakt kontoret hos din tekniske skole og bed dem om at sende et nyt bevis


er svaret.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll