d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Rate/hate > Website Layout!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 13 2012 04:40pm
http://www.colorteam.dk/test/index.html

Her er linket, det er kodet i HTML5 + CSS3. Designet i Photoshop CS5.5
Giv det gerne kritik!

Historie??
Det er lavet til en fotograf, tid brugt på det pt. 5 timer
og er ikke færdigt endnu dog er det meget tæt på, jeg venter
på information om hvad der skal stå på alle siderne
så jeg kan lave dem og så er det vel det ! Let tjente penge ;)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 13 2012 05:13pm
Du har virkelig mange stavefejl, og det er - i mine øjne - et af de mest uprofessionelle signaler, man kan sende til sine kunder.

e: men den er da flot nok. Uden sider at hoppe rundt på siden, er der dog ikke noget reelt at vurdere endnu imo.

This post was edited by Grandebedte on Jan 13 2012 05:14pm
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 13 2012 05:15pm
Quote (Grandebedte @ Jan 14 2012 12:13am)
Du har virkelig mange stavefejl, og det er - i mine øjne - et af de mest uprofessionelle signaler, man kan sende til sine kunder.


Jeg ved godt i et billede skal rettes til billed hvilke andre? Alt det der med lorem ipsum håber jeg ikke du tæller^^

PS: Skriv hvilken web browser du bruger! (Den er lidt fucked i Internet explore browser) Ser meget bedre ud i google chrome etc.) - Ingen idé hvorfor.

This post was edited by FasterA on Jan 13 2012 05:18pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 13 2012 05:20pm
Quote (FasterA @ 14 Jan 2012 00:15)
Jeg ved godt i et billede skal rettes til billed hvilke andre? Alt det der med lorem ipsum håber jeg ikke du tæller^^

I din "Hvad kan jeg tilbyde?"-menu har du ikke stavet et eneste ord rigtigt.
Billede er rigtigt.

Forresten, når jeg kører markøren over listen i toppen, er det som om det hele hopper; det ser ud som om, at den markerede border er kortere end den normale.
Testet i Firefox 9.0.1.

Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 13 2012 05:20pm
Havde håbet der var mere end kun 1 side at kigge på :(
No ratings from me for now.


Quote (Grandebedte @ Jan 14 2012 01:20am)
I din "Hvad kan jeg tilbyde?"-menu har du ikke stavet et eneste ord rigtigt.
Billede er rigtigt.

Forresten, når jeg kører markøren over listen i toppen, er det som om det hele hopper; det ser ud som om, at den markerede border er kortere end den normale.
Testet i Firefox 9.0.1.


Same i chrome

This post was edited by TheAngel on Jan 13 2012 05:21pm
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 13 2012 05:22pm
Quote (Grandebedte @ Jan 14 2012 12:20am)
I din "Hvad kan jeg tilbyde?"-menu har du ikke stavet et eneste ord rigtigt.
Billede er rigtigt.

Forresten, når jeg kører markøren over listen i toppen, er det som om det hele hopper; det ser ud som om, at den markerede border er kortere end den normale.
Testet i Firefox 9.0.1.


Henter lige firefox så jeg kan sætte mig ind i problemet, hvis du har nogen forslag til hvordan det kan fixes er du velkommen til at skrive
en kodning :b

Er det fordi du vil have det skal stå samlet? altså modelfotografering?

Det samme som jeg har markeret i bold sker i Google Chrome, jeg har midlertidig ingen løsning på problemet
men hvis du har en er du mere end velkommen til at poste her! :-) Ellers ser jeg det ikke som et stort problem, ikke
noget jeg finder irriterende på nogen måde :P

This post was edited by FasterA on Jan 13 2012 05:26pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 13 2012 05:25pm
Jeg vil godt lige tilføje..

Hvis det halløj der ikke fungere i IE, så skal du nok lave det om..
Stor del af befolkningen bruger IE, så det skal bare virke til den browser også :)

Håber du får det fixet
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jan 13 2012 05:27pm
Quote (TheAngel @ Jan 14 2012 12:25am)
Jeg vil godt lige tilføje..

Hvis det halløj der ikke fungere i IE, så skal du nok lave det om..
Stor del af befolkningen bruger IE, så det skal bare virke til den browser også :)

Håber du får det fixet


Det eneste der lige pt ikke virker ordentligt i IE er gennemsigtig i top bar + søge feltet :-) Finder helt sikkert en løsning på det.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 13 2012 05:28pm
Quote (FasterA @ Jan 14 2012 01:27am)
Det eneste der lige pt ikke virker ordentligt i IE er gennemsigtig i top bar + søge feltet :-) Finder helt sikkert en løsning på det.


Okay ;)
Jeg ønsker så held og lykke, og ser frem til at se et mere færdigt resultat senere :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 13 2012 05:28pm
Quote (FasterA @ 14 Jan 2012 00:22)
Henter lige firefox så jeg kan sætte mig ind i problemet, hvis du har nogen forslag til hvordan det kan fixes er du velkommen til at skrive
en kodning :b

Jeg vil foreslå dig at kigge på dimensionerne på dine menu-knapper, men jeg ved det ikke lige. :)

e: måske har du et mellemrum mindre med i teksten på den markerede knap?
Quote (FasterA @ 14 Jan 2012 00:22)
Er det fordi du vil have det skal stå samlet? altså modelfotografering?

Præcis. Normalt deler man ikke ord op på dansk. :)

I øvrigt: til længere tekster ville jeg vælge en anden font. Den er VIRKELIG træls at læse. ^_^

This post was edited by Grandebedte on Jan 13 2012 05:31pm
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll