Quote (LazyDazy @ 12 Jan 2012 20:00)
de er jo selv 16 når de har kørekort. så hvis du kommer fra dk og har kørekort er jeg sikker på du har tilladelse.
ikke rigtigt
det kommer an på hvilken stat du er i, men såvidt jeg har forstået, skal man de fleste steder være 21 ellers koster forsikring vidst latterligt høje beløber(jeg vil tro du snakker om at leje en bil?)