d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Andre, Som Synes Det Her Er Hylemorsomt?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 11 2012 11:20am
Andreas Bo er virkelig genial! ^_^
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 11 2012 11:49am
har aldrig rigtigt gidet live fra bremen... har set nogle enkle afsnit. jo der er da noget godt ind imellem..... men ikk noget jeg sider og venter på det kommer

This post was edited by Buch on Jan 11 2012 11:58am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 11 2012 11:56am
Quote (Buch @ 11 Jan 2012 18:49)
har aldrig rigtigt gidet live fra bremen... har set nogle enkle afsnit. jo der er da noget godt ind imellem..... men ikk noget jeg sider og venter på kommer


:unsure: Søren.
Ej jeg er nu heller ikke vild med Live fra Bremen jeg griner stort set aldrig af det.

This post was edited by ZwiX on Jan 11 2012 11:57am
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 11 2012 11:58am
Quote (Buch @ Jan 11 2012 07:49pm)
har aldrig rigtigt gidet live fra bremen... har set nogle enkle afsnit. jo der er da noget godt ind imellem..... men ikk noget jeg sider og venter på kommer


^this, 100% ^^
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 11 2012 11:59am
Quote (ZwiX @ 11 Jan 2012 19:56)
:unsure: Søren.
Ej jeg er nu heller ikke vild med Live fra Bremen jeg griner stort set aldrig af det.


roooolig nu knægt...... sku jo lige skynde mig så jeg ku komme ind og game noget a.v.a ^^.......

eneste jeg kan huske jeg har grint af i live fra bremen er bif fan klub efter de havde været på besøg i varde....
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 11 2012 12:00pm
Quote (Buch @ 11 Jan 2012 18:59)
roooolig nu knægt...... sku jo lige skynde mig så jeg ku komme ind og game noget a.v.a ^^.......

eneste jeg kan huske jeg har grint af i live fra bremen er bif fan klub efter de havde været på besøg i varde....


Det var nu bare mere du kommer delen ^_^
Dig, Mig og A.V.A i aften :blush: ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jan 11 2012 12:03pm
Quote (ZwiX @ Jan 11 2012 08:00pm)
Det var nu bare mere du kommer delen ^_^
Dig, Mig og A.V.A i aften :blush: ?


:cry:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 11 2012 12:05pm
Quote (TheAngel @ 11 Jan 2012 19:03)
:cry:


Hvis du har fået det til at virke må du da gerne være med!
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
Jan 11 2012 12:08pm
Quote (ZwiX @ 11 Jan 2012 20:00)
Det var nu bare mere du kommer delen ^_^
Dig, Mig og A.V.A i aften :blush: ?


ka jeg da ikk se nogle steder....
har aldrig rigtigt gidet live fra bremen... har set nogle enkle afsnit. jo der er da noget godt ind imellem..... men ikk noget jeg sider og venter på det kommer

det er hva der står......

jeps.... selvfølgelig
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Jan 11 2012 12:10pm
Quote (Buch @ 11 Jan 2012 19:08)
ka jeg da ikk se nogle steder....
har aldrig rigtigt gidet live fra bremen... har set nogle enkle afsnit. jo der er da noget godt ind imellem..... men ikk noget jeg sider og venter på det kommer

det er hva der står......

jeps.... selvfølgelig


Nu blev det bare endnu mere perverst :thumbsup:
Ses om en times tid på Ventrilo serveren ?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll