Quote (ZwiX @ 11 Jan 2012 20:00)
Det var nu bare mere du kommer delen
Dig, Mig og A.V.A i aften

?
ka jeg da ikk se nogle steder....
har aldrig rigtigt gidet live fra bremen... har set nogle enkle afsnit. jo der er da noget godt ind imellem..... men ikk noget jeg sider og
venter på det kommerdet er hva der står......
jeps.... selvfølgelig