d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 > Lær' Spillet Og Kende!
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 578.20
Jan 10 2012 06:27am

Meningen med denne tråd er og gøre opmærksom på spillet Guild Wars 2. Jeg håber det vil overtale nogle få af jer, til og i hvertfald prøve Open Beta når den kommer.
Har i nogle spørgsmål angående spillet i vil have svar på, vil jeg gøre mit bedste for at give et godt svar!

Core Features:

Dynamisk indhold - Borte er de dage hvor man leder efter et symbol over en NPC's hoved, som derefter vil fortælle dig præcis hvor man skal gå hen, lige som alle andre har gjort før dig. Verdenen i GW2 er genereret af et Dynamic Event-system, der er helt vedholdende og konstant ændre sig efter spillernes handlinger.

Aktiv Combat - Ikke mere bytte-bytte-købmand hvor man nærmest skiftens til at slå hinanden. Skader i spillet kan undgås via et dodge. Hvis en fjende er i færd med at channel en kraftig magi, kan du undvige det og fortsætte med at kæmpe. Positionering i forhold til din fjende og dine allierede vil være en nøglefaktor under kamp.

Undervands Combat - ArenaNet har bygget et helt undervands kampsystem. Ingen åndebar der styre om du skal op til overfladen for at få luft. Der er hurtige og flydende bevægelser. Dit våben bliver skiftet til en harpun eller (den der store gaffel), og hele din skillbar bliver skiftet til Underwater-Combat skills.

The Holy Trinity - Dead. Gone. Der er ingen definerede class roles i GW2. Altså ingen dedikeret tank, healer eller dps class. Ingen ''GLF AWESOME healer!!!'' eller ''GLF SUPER OP TANK!!''. Det er ikke sjovt at håbe på, at en person logger ind så du rent faktisk kan spille et spil. Du kan tage hvilken som helst kombination af classes (knight, warrior, elementalist, theif, mesmer, ranger, engineer eller necromancer) som du har lyst til og få succes i samme tidsramme som enhver anden. Så længe du kommunikerer og arbejder godt sammen med dine med spillere.

Personal Story - I begyndelsen af karakter skabelsen, har man et bredt udvalg af biografiske valgmuligheder baseret på race, der vil påvirke din personlige historie. ArenaNet har til formål at sætte helten og identitet tilbage i MMO genren snarere end blot et dårligt karakter ark.

WvWvW PvP - Der er 2 varianter af PvP. Den ene er en slags Arena form for kamp, som GW1 i øjeblikket er kendt for. Den anden slags er verden vs verden vs verden hvor 3 servere er kæmper mod hinanden 2 uger af gangen. Man kæmper på 4 kort med 500 personer i hvert, der involverer capture point, ressource indsamling, slot sieging og meget mere.

Level Skalering - Du behøver aldrig mere at bekymre dig, om dine venner er for højt et level til at du kan spille med dem. Du kan du sidekick op til din vens level, eller han kan sidekick ned til dit, så i kan spille sammen uanset hinandens level.

Leveling Curve - Der er ingen stigene level kurve i GW2. Anet har til formål at dræbe, at "jeg er nødt til at male, før jeg kan spille spillet" følelse, som du får i andre MMO'er. ArenaNet har sgat at after level 30 tager 1 level i gennemsnit 90 minuter at opnå.

Ingen månedlig afgift - Det undrer mig, at ikke alene arbejder ArenaNet på at ændre hvordan vi ser MMO'er, men der er stadig ingen månedligt gebyr.

Jumping - Ja, du kan hoppe. ArenaNet har opbygget et fuldt realiseret 3D-verden for dig at strejfe rundt i.

Member
Jan 10 2012 06:27am
Ekstra information:

Eksempel på en boss man kan møde i omkring level 50 ud af de i alt 80 level's.

Eksempel på armor's og hvordan man kan farve det.

Eksempel på PvP servers, lidt lige som et FPS. Du kan allerede fra level 1 gå til PvP og have adgang til all skills i spillet samt det bedste armor.

Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 10 2012 07:25am
At kende*

Okay okay, du har brugt lang tid på det her topic. Jeg kan ikke lide MMO-spil.
Member
Gold: 7,525.26
Jan 10 2012 07:29am
Et hurtigt idiot-spørgsmål. Er der kommet en udgivelses-dato, og kan det købes via nettet - hvor man så downloader det?
Member
Gold: 0.00
Jan 10 2012 07:33am
Jeg skal i hvert fald give open beta en chance! :)
Member
Jan 10 2012 07:34am
Quote (Grandebedte @ 10 Jan 2012 14:25)
At kende*

Okay okay, du har brugt lang tid på det her topic. Jeg kan ikke lide MMO-spil.

Har egenligt bare google translated en tekst som jeg så har rettet i. Derfor lyder det nok en smule retarderet nogle steder :D

Quote (Whyred @ 10 Jan 2012 14:29)
Et hurtigt idiot-spørgsmål. Er der kommet en udgivelses-dato, og kan det købes via nettet - hvor man så downloader det?

Ikke endnu. De er gået i closed beta, så inden for de kommende måneder går den nok over i open beta.

Og det er jeg sikkert på man kan via coolshop, kan man i hvertfald til den første. Clienten til den første kan også hentes via GW egen hjemmeside så mon ikke man kan det til 2'rn. :)

Quote (GnaWz @ 10 Jan 2012 14:33)
Jeg skal i hvert fald give open beta en chance! :)

Godt, regner med at se dig ved selve udgivelsen også! xD

This post was edited by LazyDazy on Jan 10 2012 07:35am
Member
Gold: 7,898.96
Jan 10 2012 09:48am
Quote (LazyDazy @ 10 Jan 2012 14:34)
Har egenligt bare google translated en tekst som jeg så har rettet i. Derfor lyder det nok en smule retarderet nogle steder :D

Ikke endnu. De er gået i closed beta, så inden for de kommende måneder går den nok over i open beta.

Og det er jeg sikkert på man kan via coolshop, kan man i hvertfald til den første. Clienten til den første kan også hentes via GW egen hjemmeside så mon ikke man kan det til 2'rn. :)

Godt, regner med at se dig ved selve udgivelsen også! xD

også mig :mellow:
Member
Jan 10 2012 09:49am
^skal du også spille det? :D
Member
Gold: 33,314.00
Jan 10 2012 12:13pm
Hvor ligger spillets focus pvp eller pve

Hvis det er pve hvor mange folk kan man så være i raids?

kommer der ofte nye patches til Gw?

De der gnomer/halflings passer da ikke ind graffik mæssigt hvad laver de der?, og de roboter tilsidst i filmen syntes jeg også virker placeret i et forkert spil - er det seriøst ?

This post was edited by Slave on Jan 10 2012 12:19pm
Member
Jan 10 2012 12:57pm
Den første var meget kendt for dets pvp. gw2 vil også være meget fokuseret PvP mæssigt, men med mindst lige så meget PvE. Så jeg vil sige alle bliver glade, om man kan lig' PvP eller PvE.
Der er ikke raids. I stedet er der 5 man dungeons, hvor succes afhænger af om alle 5 i ens party arbejder godt sammen. Der er til gengæld dynamic events hvor en drage pludseligt kommer flyvene ned fra himmelen. Alle i området for så en meddelse og man kan bestemme sig for om man vil hjælpe til. Alt efter hvor mange der er scaler dragens sværhedsgrad så hvis der er 50 i gang med at klare den bliver den tilpasset hvor mange der er!

http://www.youtube.com/watch?v=XUVLclPDCBE

se f.eks denne video.

om der ofte kommer pacthes vidnes ikke endnu.

Det gør de da? De er en race som er høj teknologisk foran de andre racer i spillet og har opfundet gateways til at teleport rundt omkring og har også lavet de roboter.

Der er også airships, og store krigsmaskiner racen charr har opfundet.
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll