d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Barbermaskine
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 09:39am
Jeg står i en situation hvor jeg skal købe mig en ny barbermaskine.
Det jeg kigger efter er egentlig bare en, man kan indstille klippelængden på.

Ikke for dyr though, måske 600-700kr. tops.

Hvad bruger folk og hvad kan anbefales? :)
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jan 9 2012 09:45am
Jeg pleger bare at bruge en hårtrimmer og tage den klogs væk så barber den sku fint ej... :wacko:

bruger admindelige skraber ;D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 09:48am
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=658164#extra Overvejer den her, mon den kan justeres i klippelængden? :O
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jan 9 2012 11:27am
læste sygt meget Bærbar maskine :D så tænkte 700kr ?!

Skraber ftw, tættere
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 9 2012 11:38am
Razor is what the men use :D
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 11:39am
Quote (eLmasten @ Jan 9 2012 06:27pm)
læste sygt meget Bærbar maskine :D så tænkte 700kr ?!

Skraber ftw, tættere


Kan godt lide når der er lidt stubbe tilbage, gider ikke helt tætte barberinger længere. :P
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jan 9 2012 12:10pm
Quote (eLmasten @ Jan 9 2012 07:27pm)
læste sygt meget Bærbar maskine :D så tænkte 700kr ?!

Skraber ftw, tættere


gues its cheaper i længden at have en maskine, men jeg er nu også til skraber! Ser forfærdelig ud med skæg xD
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Jan 9 2012 12:35pm
Quote (exiter_dk @ Jan 9 2012 07:10pm)
gues its cheaper i længden at have en maskine, men jeg er nu også til skraber! Ser forfærdelig ud med skæg xD

Har også en backup skraber hvis helvede skulle bryde løs. :D
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll