☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Barbermaskine
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 237
Replies: 7
Track Topic
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#1
Jan 9 2012 09:39am
Jeg står i en situation hvor jeg skal købe mig en ny barbermaskine.
Det jeg kigger efter er egentlig bare en, man kan indstille klippelængden på.
Ikke for dyr though, måske 600-700kr. tops.
Hvad bruger folk og hvad kan anbefales?
FlowiZ
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold
:
43,996.00
#2
Jan 9 2012 09:45am
Jeg pleger bare at bruge en hårtrimmer og tage den klogs væk så barber den sku fint ej...
bruger admindelige skraber ;D
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#3
Jan 9 2012 09:48am
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=658164#extra
Overvejer den her, mon den kan justeres i klippelængden?
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#4
Jan 9 2012 11:27am
læste sygt meget Bærbar maskine
så tænkte 700kr ?!
Skraber ftw, tættere
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#5
Jan 9 2012 11:38am
Razor is what the men use
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#6
Jan 9 2012 11:39am
Quote (eLmasten @ Jan 9 2012 06:27pm)
læste sygt meget Bærbar maskine
så tænkte 700kr ?!
Skraber ftw, tættere
Kan godt lide når der er lidt stubbe tilbage, gider ikke helt tætte barberinger længere.
exiter_dk
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold
:
20.00
#7
Jan 9 2012 12:10pm
Quote (eLmasten @ Jan 9 2012 07:27pm)
læste sygt meget Bærbar maskine
så tænkte 700kr ?!
Skraber ftw, tættere
gues its cheaper i længden at have en maskine, men jeg er nu også til skraber! Ser forfærdelig ud med skæg xD
GnaWz
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold
:
0.00
#8
Jan 9 2012 12:35pm
Quote (exiter_dk @ Jan 9 2012 07:10pm)
gues its cheaper i længden at have en maskine, men jeg er nu også til skraber! Ser forfærdelig ud med skæg xD
Har også en backup skraber hvis helvede skulle bryde løs.
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact