d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 2 Hurtige Spørgsmål. > Bank & Vidne
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Jan 7 2012 07:01am
Hey guys!
Ville lige høre om et par ting..

1)
Hvordan hæver man penge hvis man har mistet sit hævekort?

Kan man bruge et Pas der er udløbet?

2)
Hvor gammel skal man være for at vidne i retten?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jan 7 2012 07:08am
1.
Du går i banken og taler med dem, så kan de finde frem til din konto.

Pas kan du ikke bruge når de er udløbet.

2

Der er ingen nedre grænse, men der skal gives ekstra tilladelse hvis du er under 15, i begge tilfælde udbetales et beløb på 80 i vidnegodtgørelse.
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jan 7 2012 07:11am
du kan vel bruge dit sygesikringsbevis?
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jan 7 2012 11:46am
Quote (LazyDazy @ Jan 7 2012 02:11pm)
du kan vel bruge dit sygesikringsbevis?


Billed-ID required :O
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jan 7 2012 02:02pm
Det skal være et gyldigt myndighedsudstedt legitimation. Meeen mon ikke du kan klare dig uden såfremt du kan svare på nogen sikkerheds spørgsmål? (Muligvis mod et gebyr)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jan 9 2012 12:17pm
Man går ind på sin banks hjemmeside og bestiller et nyt
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll