d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Kunne Godt Bruge Lidt Hjælp I Wow :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 6 2012 06:02pm
Jeg er begyndt at bruge det der auctioneer til at scanne AH med :P

Kunne godt tænke mig at vide hvilke items der vil være gode at købe og så sælge igen ^_^

Jeg har fået afvide at Gems, Infinite dust, flask of endless rage, Flask of the Frost Wyrm, altid vil være godt at holde øje med.

På forhånd tak :hug:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Jan 6 2012 06:25pm
smid en pm til uhh tror det var elmasten

ellers er berens hardcore wow gamer han ved sådan noget :)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Jan 6 2012 07:15pm
Har lavet knap 300k siden 4.3

200k ca er lavet på Mailstrom crystals køb dem lav dem til hevetly shards sælg dem nætter mig ca 100g per crystal jeg køber
100k er lavet på blacksmithy køb mast på ah til de nye 397 bracers sælg dem igen skulle gerne give 5k+ per item

men altså du scanner jo ah så det er bare at bruge hovedt jo mere du køber og sælger jo mere tjener du - du kan lave penge på ALT i wow´s ah de fleste ting er bare allerede optaget på de fleste servers specielt gems, enchant scrolls og glyphs er svære at sælge da der altid vil være et par virkelig aktive undercutters på alle servers
Member
Posts: 7,640
Joined: Aug 27 2007
Gold: Locked
Jan 6 2012 07:18pm
Billige mats + en crafting proffesion = $$$
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Jan 7 2012 07:53am
hva fanden bruger man guld til?

da jeg spillede wow var pvp det eneste der fik mig til at spille det worlds best mage
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Jan 7 2012 07:56am
Quote (peanutboobs @ Jan 7 2012 01:25am)
smid en pm til uhh tror det var elmasten

ellers er berens hardcore wow gamer han ved sådan noget :)


Spiller skam ikke wow mere ;)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll