Quote (Sirax @ Jan 4 2012 11:44pm)
Velkommen tilbage Andreas.
Jeg er lige begyndt på nyt arbejde her i mandags. Laver du noget spændende?

Tak, og nice hvorhenne?

- Nah, jeg har brugt tiden på arbejde, spring og kæresten

Quote (EnTeK @ Jan 5 2012 12:13am)
velkommen tilbage

Tak

Quote (ZwiX @ Jan 5 2012 12:28am)
Velkommen tilbage.
Kan nu ikke li' dit nye tag.
Tak :-) Nah, det kan jeg nu heller ikke :/