Hej tak for kritikken.
Lige lidt argumenter for "hvorfor".
Teksten er valgt udfra den skal appelere ret bredt.
Den har "skæl", som det jo handler om inden for herpetologien (reptiler).
Grunden til slangen ikke er en anden farve er faktisk fordi det er en konkret art.
Det er en art der repræsentere det område som gruppen holder til ved.
Der udover er ingen af billederne forstørret tværtimod.
Pixeleringen, hvor tænker du på?
Billedet generelt eller ved kanter?

Det kan jo være fordi jeg ikke har beskåret det ordenligt.
(som nævnt).
Hvad farver ville i bruge?
Og evt. hvilken skrift.
Hvis det skal være uden skygge(r), hvordan så? Bare råt?
Mange tak for kritikken

Ps. Det er et rent digital logo.