d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Gamer Tøj
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 25 2011 04:00pm
Så der sku bestilt et par gamer t-shirt fra Jinx.com

nogen som har bestilt derfra før?

første gang jeg bestiller derfra nemlig, har kun hørt gode ting om siden tho. :)
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 25 2011 10:18pm
Lidt nørdet efter min mening.

Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Dec 26 2011 02:14am
Skal bestille en minecraft t-shirt til min lillebror snart. Overvejer at bestille noget med selv.

Btw hvis du skal finde noget mere nørdet tøj så tjek thinkgeek.com
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 26 2011 04:03am
Quote (Daitan @ Dec 26 2011 05:18am)
Lidt nørdet efter min mening.


de faktisk meget fede :D
street credit fra andre geeks når man er i byen, og piger ved ikke hvad det er alligevel :D

Quote (LOLouis @ Dec 26 2011 09:14am)
Skal bestille en minecraft t-shirt til min lillebror snart. Overvejer at bestille noget med selv.

Btw hvis du skal finde noget mere nørdet tøj så tjek thinkgeek.com


ok cool - kendte ikke den hp

/e nu har jeg været på thinkgeek - shit det nørdet .. jeg tænkte mere på gaming nørdet :p

det her er dem jeg har bestilt



Sc2 + D3

This post was edited by eLmasten on Dec 26 2011 04:08am
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 26 2011 05:58am
Kun godt overveje det selv! :P De er cool nok de der.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Dec 26 2011 09:12am
lol :D
hvad med wow kasket når du nu er i gang ? :D
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 26 2011 10:40am
De er faktisk fede.
Men kunne ikke finde på at bestille sådan noget ^_^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 26 2011 12:32pm
Quote (IAcid @ Dec 26 2011 04:12pm)
lol :D
hvad med wow kasket når du nu er i gang ? :D


nah, de laver ikke flade caps ligesom New Era, Obey eller Carhartt desværre :(


Quote (ZwiX @ Dec 26 2011 05:40pm)
De er faktisk fede.
Men kunne ikke finde på at bestille sådan noget ^_^


^^ idd de er.
har også kun 1 gamer trøje før de her 2... min I<3Sc2 med eLmasten på ryggen :D
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll