d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvilke Gaver Fik I?
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 24 2011 04:56pm
Hej, det er et faktum at man aldrig bliver for gammel til gaver.
Jeg fik selv i år høstet alt det jeg manglede og ønskede mig, så det var jo lækkert! :)

Hvad jeg fik i gaver i år:

- Assassin's Creed Revelations
- 2x L.A. Noire (bytter den ene)
- En fed skovmandskjorte
- Jean Paul Gaultier "Le Male" deodorant
- 3x Gavekort til Lyngbystorcenter til samlet værdi på 1400kr.
- The Who - Quadrophonia Deluxe Edition
- Rigtig god mad!!! :santa:

Hvad med jer?!
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Dec 24 2011 05:09pm
2x Lang ærmede trøjer
En T-shirt
En skjorte fra sams
En sweater
Vinter sko
David doff - cool water ( parfume )
3x mads christensen sokker

Ekstra :
Godt med hygge og god mad <3 :santa:

This post was edited by berens on Dec 24 2011 05:10pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 24 2011 05:51pm
Go idé :)
Jeg fik :

NAD forstærker ( til anlæg ) !
Skjorte fra "Tiger Of Sweden"
Pullover fra "Tiger Of Sweden"
Gavekort til Matas på 200
Hair Wax fra Tromborg
Trøje fra "Mads Nørgaard"
En FLOT tegning af min lillesøster <3
En hyggelig aften med familien som kun bestod af 5 personer i år ^_^
ALT for go mad, der fik mig til at falde i søvn i en time efterfølgende fordi jeg spiste alt for meget og ikke kunne stå op .. :rofl:

<3
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 24 2011 06:24pm
En hyggelig aften med familien.

En masse tøj
Parfumer.
et ophold i kbh en weekend med damen
En masse glas osv.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 24 2011 06:27pm
Vi kurder holder ikk jul.
Member
Posts: 83,242
Joined: Nov 2 2007
Gold: 104,812.00
Dec 24 2011 06:35pm
3x Samsøe Samsøe Tights
2x Træningstrøje (1x uden ærme og 1x med ærmer som skal byttes)
1x Samsøe Samsøe sort trøje V-neck

:santa:
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Dec 24 2011 06:37pm
penge
mad
fisse :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Dec 24 2011 06:48pm
Quote (Seacow @ 25 Dec 2011 01:24)
En hyggelig aften med familien.

En masse tøj
Parfumer.
et ophold i kbh en weekend med damen
En masse glas osv.


Så har jeg åbenbart fået livet i gave B)

This post was edited by Kaner on Dec 24 2011 06:56pm
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 24 2011 06:56pm
Jeg fik:

Tøj
Parfume
1300 kr
En æske dyr chokolade (så noget får man når der er en der ikke kan finde på en gave til mig -_- )

Også får jeg 500 kr som en forsinket julegave en af dagene.

Og self god mad og hygge med familien! :santa:
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 24 2011 06:59pm
Quote (Vinum @ 25 Dec 2011 02:27)
Vi kurder holder ikk jul.


Smut til alanya med dig
Quote (Kaner @ 25 Dec 2011 02:48)
Så har jeg åbenbart fået livet i gave B)


Var faktisk ret genialt ;)
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll