d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > God Påske
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Dec 24 2011 08:35am
Kan i allesammen hygge jer i aften ;)

Husk at få nogle påskebryg :D
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Dec 24 2011 08:54am
Quote (KingZize @ Dec 24 2011 03:35pm)
Kan i allesammen hygge jer i aften ;)

Husk at få nogle påskebryg :D


tak og i lige måde :)

jeg har fået en flaske Willemoes Påskebryg i julegave af min far :cheers:

:love: :santa:
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Dec 24 2011 09:01am
Quote (EnTeK @ 24 Dec 2011 16:54)
tak og i lige måde :)

jeg har fået en flaske Willemoes Påskebryg i julegave af min far :cheers:

:love: :santa:


det er det jeg mener.. Julen varer jo li' til påske.. så man kan li'så godt forberede sig :D
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll