d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørgsmål
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 23 2011 10:31am
Er der nogle der ved hvem der styre det danske sub?.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 23 2011 10:33am
Zwix er mit bedste råd...
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Dec 23 2011 10:35am
Quote (Vinum @ 23 Dec 2011 17:33)
Zwix er mit bedste råd...


Ja man skulle tro det. Jeg kunne dog ikke forstille mig Zwix var så dum at ville være admin på et site der er så forskruet, åh NEJ nu får jeg sikkert 10% warn for at sige sandheden.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 23 2011 10:39am
Quote (Sometimes @ Dec 23 2011 06:35pm)
Ja man skulle tro det. Jeg kunne dog ikke forstille mig Zwix var så dum at ville være admin på et site der er så forskruet, åh NEJ nu får jeg sikkert 10% warn for at sige sandheden.


you already made 10 % fame? :lol:
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 23 2011 10:43am
Quote (Sometimes @ 23 Dec 2011 17:35)
Ja man skulle tro det. Jeg kunne dog ikke forstille mig Zwix var så dum at ville være admin på et site der er så forskruet, åh NEJ nu får jeg sikkert 10% warn for at sige sandheden.


^^
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Dec 23 2011 10:58am
Quote (Vinum @ Dec 23 2011 05:33pm)
Zwix er mit bedste råd...


Tror ikke.
Zwix er vidst bare ham som laver topics xD
Tror aurae eller markos styre det ;)
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 23 2011 11:15am
Quote (Vinum @ 23 Dec 2011 17:33)
Zwix er mit bedste råd...


Tak Mike :blush: .
Men du skal nok have fat i aurae.
Vi har godt nok ingen danske junior moderators som har kræfter til at lave noget her inde.

Men hvis du har nogle problemer Kan jeg sikkert godt hjælpe dig. Ellers finde nogen som kan.

This post was edited by ZwiX on Dec 23 2011 11:15am
Retired Moderator
Posts: 21,480
Joined: Dec 3 2005
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Dec 23 2011 01:28pm
Enhver dansk moderator er nok det bedste bud.

Ellers junior moderator+
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll