Quote (Vinum @ 23 Dec 2011 17:33)
Zwix er mit bedste råd...
Tak Mike

.
Men du skal nok have fat i
aurae.
Vi har godt nok ingen danske junior moderators som har kræfter til at lave noget her inde.
Men hvis du har nogle problemer Kan jeg sikkert godt hjælpe dig. Ellers finde nogen som kan.
This post was edited by ZwiX on Dec 23 2011 11:15am