Quote (Markos. @ 22 Dec 2011 01:07)
Det er fair nok at han forsvarer sig, da manden kommer flyvende, men de efterfølgende spark er totalt overreaktion efter min mening.
Om der skal være rødt kort eller ej - Puha den synes jeg er svær. Det har naturligvis ikke noget med fodboldkampen at gøre, men han sparker bevidst ud efter et andet menneske.
Dog forstår jeg godt AZ trænerens reaktion. Så jeg glæder mig virkelig til at se, hvad det hollandske fodboldforbund gør ved denne sag.
Kan rigtig godt lide din holdning til det. Ja han blev lidt mobset. men tror næsten jeg havde reageret på samme måde.
Quote (Vinum @ 22 Dec 2011 01:03)
Selvfølelig ingen skulle finde sig i det der !
De kommer på besøg på et andet stadion hvor sikkerheden skal være iorden men som man ser er den det slet ikke
så ja 100% respekt for de skrider fra banen!
Netop den er dog rigtig svær da man kan finde utrolig mange synspunkter vedr det