d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Skal Man Møde L Ron Harold Imorgen
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 21 2011 12:25pm
WOOOP. Glæder mig squ alligvel lidt :P
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 21 2011 12:36pm
Der findes 1000 andre rappere der er bedre end ham.

Member
Posts: 6,929
Joined: Jan 16 2004
Gold: 0.00
Dec 21 2011 12:39pm
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 21 2011 12:44pm
Quote (Daitan @ 21 Dec 2011 20:36)
Der findes 1000 andre rappere der er bedre end ham.


Ja det rigtigt. har dog kunne lide hans musik storset siden han startede. så er lidt fan :)
Quote (GnaWz @ 21 Dec 2011 20:39)
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?


Depends ^^ http://www.youtube.com/watch?v=twoAv3EfWDk
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 21 2011 12:48pm
Quote (GnaWz @ Dec 21 2011 06:39pm)
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?


Det er godt, for han er ikke særlig ''kendt''

Men må give Seacow ret i, at han er god alligevel.

Quote (Seacow @ Dec 21 2011 06:44pm)
Ja det rigtigt. har dog kunne lide hans musik storset siden han startede. så er lidt fan


Forstår godt du godt kan lide ham, når du har følget ham siden han startede, og han er også god til tider.

Men gl hf.

Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 21 2011 12:51pm
For resten Seacow, vil lige høre dig om noget da jeg ikke har forstand på Le Ron Harald; Er han fra byen Als i Nordjylland, siden der står det på hans T-shirt i musikvideon?
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 21 2011 01:19pm
Quote (Daitan @ 21 Dec 2011 20:51)
For resten Seacow, vil lige høre dig om noget da jeg ikke har forstand på Le Ron Harald; Er han fra byen Als i Nordjylland, siden der står det på hans T-shirt i musikvideon?


Nej han er fra sønderborg :)
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 21 2011 01:41pm
Quote (Seacow @ Dec 21 2011 07:19pm)
Nej han er fra sønderborg :)


Okay.

Ville bare lige høre, bor nemlig lige ved siden af en lille by der hedder Als i Nordjylland.
Member
Posts: 1,982
Joined: Aug 24 2011
Gold: Locked
Warn: 30%
Dec 21 2011 01:43pm
Quote (Daitan @ 21 Dec 2011 21:41)
Okay.

Ville bare lige høre, bor nemlig lige ved siden af en lille by der hedder Als i Nordjylland.


np np. :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Dec 21 2011 01:51pm
im jelly! rør ham for mig!
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll