Quote (GnaWz @ Dec 21 2011 06:39pm)
Er det godt eller skidt at jeg slet ikke engang ved hvem personen er?
Det er godt, for han er ikke særlig ''kendt''
Men må give Seacow ret i, at han er god alligevel.
Quote (Seacow @ Dec 21 2011 06:44pm)
Ja det rigtigt. har dog kunne lide hans musik storset siden han startede. så er lidt fan
Forstår godt du godt kan lide ham, når du har følget ham siden han startede, og han er også god til tider.
Men gl hf.