☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Søger Program Til Min Computer
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 301
Replies: 8
Track Topic
Mo4NL
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold
:
8.00
#1
Dec 20 2011 04:37pm
Hey jsp :-)
Jeg søger et program til min pc så jeg kan få den til at slukke fx om 2 timer.
franek
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold
:
5.00
#2
Dec 20 2011 05:41pm
BOOL WINAPI ExitWindowsEx(
__in UINT uFlags,
__in DWORD dwReason
);
eller
#include <stdio.h>
int main(void)
{
system("SHUTDOWN -s");
return 0;
}
hvis du er sej
zan
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold
:
3,001.00
#3
Dec 21 2011 05:07am
Shutdown timer
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#4
Dec 21 2011 05:42am
Lav en sti hertil: C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 12000
Det vil så lukke dit system efter 2 timer når du klikker på den.
SmartSander
Member
Posts: 142
Joined: Dec 14 2011
Gold
:
107.00
#5
Dec 21 2011 11:21am
burde ikke være nødvendigt at hente diverse programmer for at få sin computer til at slukke på et bestemt tidspunkt :)
Persistence
Member
Posts: 16
Joined: Dec 21 2011
Gold
:
0.00
#6
Dec 21 2011 11:22am
Mit luftpudefartøj er fyldt med ål
Mo4NL
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold
:
8.00
#7
Dec 23 2011 06:33pm
Quote (Whyred @ Dec 21 2011 12:42pm)
Lav en sti hertil: C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 12000
Det vil så lukke dit system efter 2 timer når du klikker på den.
tak
JelleDK
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold
:
655.43
#8
Dec 24 2011 01:50am
Quote (Whyred @ Dec 21 2011 12:42pm)
Lav en sti hertil: C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 12000
Det vil så lukke dit system efter 2 timer når du klikker på den.
Burde der ikke stå 7200 ?
Da der går 7200 sekunder på 2 timer..
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#9
Dec 24 2011 06:01am
Quote (JelleDK @ 24 Dec 2011 08:50)
Burde der ikke stå 7200 ?
Da der går 7200 sekunder på 2 timer..
Jo, det var en grim fejl.
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact