d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger Program Til Min Computer
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Dec 20 2011 04:37pm
Hey jsp :-)

Jeg søger et program til min pc så jeg kan få den til at slukke fx om 2 timer.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Dec 20 2011 05:41pm
BOOL WINAPI ExitWindowsEx(
__in UINT uFlags,
__in DWORD dwReason
);

eller

#include <stdio.h>
int main(void)
{
system("SHUTDOWN -s");
return 0;
}

hvis du er sej
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
Dec 21 2011 05:07am
Shutdown timer
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Dec 21 2011 05:42am
Lav en sti hertil: C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 12000

Det vil så lukke dit system efter 2 timer når du klikker på den.
Member
Posts: 142
Joined: Dec 14 2011
Gold: 107.00
Dec 21 2011 11:21am
burde ikke være nødvendigt at hente diverse programmer for at få sin computer til at slukke på et bestemt tidspunkt :)
Member
Posts: 16
Joined: Dec 21 2011
Gold: 0.00
Dec 21 2011 11:22am
Mit luftpudefartøj er fyldt med ål
Member
Posts: 534
Joined: Feb 15 2010
Gold: 8.00
Dec 23 2011 06:33pm
Quote (Whyred @ Dec 21 2011 12:42pm)
Lav en sti hertil: C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 12000

Det vil så lukke dit system efter 2 timer når du klikker på den.


tak :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Dec 24 2011 01:50am
Quote (Whyred @ Dec 21 2011 12:42pm)
Lav en sti hertil: C:\WINDOWS\system32\shutdown.exe -s -t 12000

Det vil så lukke dit system efter 2 timer når du klikker på den.


Burde der ikke stå 7200 ?
Da der går 7200 sekunder på 2 timer..
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Dec 24 2011 06:01am
Quote (JelleDK @ 24 Dec 2011 08:50)
Burde der ikke stå 7200 ?
Da der går 7200 sekunder på 2 timer..



Jo, det var en grim fejl.
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll