d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Alliance Valiant Arms
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 19 2011 08:06pm
Hey alle på det danske forum.
Jeg er stødt på spillet Alliance Valiant Arms bedre kendt som A.V.A
Jeg mangler nogle at spille med, så ville høre om der var nogle interesseret.

Lidt info:
100% Gratis
First person shooter game. Gameplay minder virkelig meget om CS.
Der er flere forskellige mods som: PvP, Co-op missioner som Zombie, Robot aliens, Prisoners osv.
Man kan stige level, for hvert level får du nogle nye ting (+ et nyt emblem som vises)
Der er 3 forskellige classes du kan spille:
Point Man (God til tætte battles, MP3 og lign våben)
Rifle Man (AK, Colt og lign våben)
Sniper (Det siger næsten sig selv)
Du har så en inventory på dem alle. Hvor der er en shop hvor du kan købe og reparere dine våben og armors.
Der er flot grafik, men alligevel ikke de høje requirements for at køre spillet.

Hvis du er interesseret i at team up med mig så skriv til mig over skype (Kan findes i kommunikations tråden)
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 19 2011 08:54pm
Måske du skulle skrive hvor det kunne hentes henne : )
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Dec 19 2011 09:00pm
Hej Zwix.
Det lyder bare rigtig spændende.
Hvor er jeg bare glad for, at du vil gå i dybden omkring et, for det lyder så spændende!

Add mig på skype m8 :)
Regards FranZ
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 19 2011 09:10pm
Quote (Vinum @ 20 Dec 2011 03:54)
Måske du skulle skrive hvor det kunne hentes henne : )


http://ava.ijji.com/ oppe i den øverst bar finder du download.
ijji er noget lign steam man skal åbne det igennem.

Quote (franek @ 20 Dec 2011 04:00)
Hej Zwix.
Det lyder bare rigtig spændende.
Hvor er jeg bare glad for, at du vil gå i dybden omkring et, for det lyder så spændende!

Add mig på skype m8 :)
Regards FranZ


Tak for den dejlige kompliment :)
Det bliver først imorgen eftermiddag.

Er lige kommet i høj nok level/rank til at lave en Clan. Så kan alle inviteres i den som har lyst.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 19 2011 09:27pm
det lyder fristende jeg vil prøve det af imorgen :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 19 2011 10:25pm
Quote (Vinum @ 20 Dec 2011 04:27)
det lyder fristende jeg vil prøve det af imorgen :)


Super skriver over skype imorgen når jeg er online.
Har lavet en clan derinde der hedder: Ancients :thumbsup:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 20 2011 01:54am
det var mig der fandt på clan navnet :angel:
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 10:00am
Det som om den ikk gider hente det oO
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 20 2011 10:10am
Quote (peanutboobs @ 20 Dec 2011 08:54)
det var mig der fandt på clan navnet :angel:


Whaat ?
Jeg har fået ideen fra Ancients guilden på d2jsp.

Quote (Vinum @ 20 Dec 2011 17:00)
Det som om den ikk gider hente det oO


Hvad siger den da ?

This post was edited by ZwiX on Dec 20 2011 10:10am
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 20 2011 10:24am
Quote (ZwiX @ Dec 20 2011 06:10pm)
Whaat ?
Jeg har fået ideen fra Ancients guilden på d2jsp.



Hvad siger den da ?


Ingenting den gider bare ikk start med load?
Go Back To Dansk Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll