☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Bedste Headset Til 300-400kroner? > ??
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 449
Replies: 9
Track Topic
SHanelcia
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold
:
52.06
#1
Dec 11 2011 12:41pm
der er mange på edbpriser, men hvilke er bedst?
Roneye
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#2
Dec 11 2011 12:50pm
Smid 100 kroner mere og få disse:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=steelseries+siberia&sp=all&pid=4217131
zan
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold
:
3,001.00
#3
Dec 11 2011 01:55pm
Du kan købe mit gamle razer megalodon for 400kr
ziux
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold
:
0.00
#4
Dec 12 2011 03:55am
jeg har været rigtig glad for mit steelseries 5h v2.
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#5
Dec 12 2011 10:16am
Quote (ZwiX @ Dec 11 2011 07:50pm)
Smid 100 kroner mere og få disse:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=steelseries+siberia&sp=all&pid=4217131
this 100%.. køb i rødt / sort.
FlowiZ
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold
:
43,996.00
#6
Dec 12 2011 10:21am
webdanes.dk
SHanelcia
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold
:
52.06
#7
Dec 12 2011 10:58am
Har bestilt de her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=652976
synes de så fede ud håber også de virker fint
This post was edited by SHanelcia on Dec 12 2011 10:59am
peanutboobs
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold
:
7,898.96
#8
Dec 12 2011 02:18pm
Quote (SHanelcia @ 12 Dec 2011 17:58)
Har bestilt de her:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=652976
synes de så fede ud håber også de virker fint
ser smukke ud
Daitan
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#9
Dec 26 2011 11:10pm
Quote (ziux @ Dec 12 2011 09:55am)
jeg har været rigtig glad for mit steelseries 5h v2.
Har det samme.
Det er mega fedt til den pris, og kan holde i mange år hvis du passer på det.
fritzen
Member
Posts: 1,218
Joined: Dec 4 2009
Gold
:
0.00
#10
Dec 27 2011 05:10am
Godt valg.
Har os de samme
Go Back To
Dansk
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact