d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bedste Headset Til 300-400kroner? > ??
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Dec 11 2011 12:41pm
der er mange på edbpriser, men hvilke er bedst?
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 11 2011 12:50pm
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
Dec 11 2011 01:55pm
Du kan købe mit gamle razer megalodon for 400kr :)
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Dec 12 2011 03:55am
jeg har været rigtig glad for mit steelseries 5h v2.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Dec 12 2011 10:16am
Quote (ZwiX @ Dec 11 2011 07:50pm)


this 100%.. køb i rødt / sort.
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
Dec 12 2011 10:21am
webdanes.dk
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold: 52.06
Dec 12 2011 10:58am
Har bestilt de her:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=652976

synes de så fede ud håber også de virker fint :D

This post was edited by SHanelcia on Dec 12 2011 10:59am
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Dec 12 2011 02:18pm
Quote (SHanelcia @ 12 Dec 2011 17:58)
Har bestilt de her:

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=652976

synes de så fede ud håber også de virker fint :D


ser smukke ud :D
Banned
Posts: 10,602
Joined: Oct 10 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Dec 26 2011 11:10pm
Quote (ziux @ Dec 12 2011 09:55am)
jeg har været rigtig glad for mit steelseries 5h v2.


Har det samme.

Det er mega fedt til den pris, og kan holde i mange år hvis du passer på det.
Member
Posts: 1,218
Joined: Dec 4 2009
Gold: 0.00
Dec 27 2011 05:10am
Godt valg.

Har os de samme :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll