d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Juletid
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 85,051
Joined: Mar 27 2011
Gold: 20,797.00
Nov 30 2011 05:22pm
Jeg ønsker jer alle her på det danske forum en glædelig jul :love: :santa:

Btw. The Julekalender på tv2 :thumbsup: Det er bar dejli
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 30 2011 05:30pm
Quote (EnTeK @ 1 Dec 2011 00:22)
Jeg ønsker jer alle  her på det danske forum en glædelig jul  :love:  :santa:

Btw. The Julekalender på tv2 :thumbsup:  Det er bar dejli


:love:
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Nov 30 2011 05:49pm
Whoot det er december !
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Nov 30 2011 05:52pm
Quote (ZwiX @ Dec 1 2011 01:49am)
Whoot det er december !


Fack!
Jeg glemte at betale regninger -.-
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Nov 30 2011 06:13pm
Fødselsdag denne måned <3
Member
Posts: 3,307
Joined: Dec 13 2008
Gold: 2,555.00
Dec 1 2011 03:23am
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Dec 1 2011 07:10am
blir jo en ulækker jul der kommer intet sne
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 1 2011 07:13am
Quote (Vinum @ Dec 1 2011 03:10pm)
blir jo en ulækker jul der kommer intet sne


Det kan du sgu'da ikke bare sige :cry:
DER SKAL KOMME SNE!
Member
Posts: 5,015
Joined: Oct 19 2007
Gold: 1,428.00
Dec 1 2011 08:12am
Quote (TheAngel @ 1 Dec 2011 15:13)
Det kan du sgu'da ikke bare sige :cry:
DER SKAL KOMME SNE!


jo mere sne jo bedre :D håber københavn bliver snet inde !
gider ikke på job i julen xD
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 1 2011 08:46am
Quote (Vinum @ 1 Dec 2011 14:10)
blir jo en ulækker jul der kommer intet sne


NN Sne :mad:
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll