d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Et Lille Spørgsmål > Angående Css
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Oct 28 2011 12:59pm
Hejsa folkens!

Jeg har spillet css i rigtig lang tid nu, og har en ven som jeg spiller meget sammen med, men tror han har en form for hack.

Hver gang han bliver flashed når jeg enten spiller mod ham, eller med ham (i clanwar) får han fjenden selvom han er flashed, og han siger det hele er IQ og sounds.

Vi spiller begge godt, men han ved altid hvor folk er, og han bliver undskyldning at det er sounds, og nogle gange spørger jeg om screenshot hvor han siger at billedet blir sort når han tager et.

Så har jeg spurgt om skærmdelen på skype, det siger han ikke dur.

Kunne det tænkes han havde noget wallhack? hans server har ikke sv_pure på det den skal ha, så det er da muligt at han har matriaels (staves) wallhack?

Vil gerne have svar af nogle der har forstand på css/den slags.
Member
Gold: 3,440.83
Oct 28 2011 01:06pm
enhver noob kan downloade et hack på under 2 min, så det er rimelig sandsynligt at han bruger noget når han osse kommer med sådan nogle dårlige undskyldninger, ellers er han virkelig en pro med super hørelse og rette højtalere, og en comp der ik kan tage screensshots og skype som ik virker osv osv

This post was edited by lulzz on Oct 28 2011 01:06pm
Member
Gold: 2,382,304.50
Oct 28 2011 01:10pm
Det kan tyde på hacks. evt spectate ham lidt og se om han er for tydelig ?
Member
Gold: 73,278.51
Oct 28 2011 01:46pm
Well, det kunne tænkes at han bare vender sig om. Det gør jeg og jeg bliver oftet svinet til, da de tror jeg hacker.
Anyways, dårlige undskyldniger han kommer med ^^

btw, add mig : jeppztarrer1337
Banned
Oct 28 2011 01:53pm
Quote (lulzz @ Oct 28 2011 07:06pm)
enhver noob kan downloade et hack på under 2 min, så det er rimelig sandsynligt at han bruger noget når han osse kommer med sådan nogle dårlige undskyldninger, ellers er han virkelig en pro med super hørelse og rette højtalere, og en comp der ik kan tage screensshots og skype som ik virker osv osv

Jeg har selv et helt fint gaming headset fra steelseries, og han har logitech g930 (wireless) og ud fra hvad han siger har han de vildeste sounds osv.

Quote (ZwiX @ Oct 28 2011 07:10pm)
Det kan tyde på hacks. evt spectate ham lidt og se om han er for tydelig ?

Han laver nogle vildt vilde ting nogle gange, og han er kommet med de mest dårlige undskyldninger jeg har hørt længe.

Quote (berens @ Oct 28 2011 07:46pm)
Well, det kunne tænkes at han bare vender sig om. Det gør jeg og jeg bliver oftet svinet til, da de tror jeg hacker.
Anyways, dårlige undskyldniger han kommer med ^^

btw, add mig : jeppztarrer1337

Vender sig om? øh gør man ikke altid det i css når man bliver flashed? men stadig, lige når den er kastet, så går han frem og skyder, og det sker mega tit.

Er ikke sikker på han har noget, men det kunne tænkes at han har det der wh hvor man smider det ind i cstrike, tror det hedder materials eller så noget.

Det kan jo kun bruges når serveren ikke har sv_pure på det rigtige, og det har hans nemlig ik'.

Member
Gold: 2,382,304.50
Oct 28 2011 01:56pm
Sounds er virkelig også vigtige.
Med Sennheiser PC350 kan jeg hører ca hvor de er i muren.
Men at han kommer med nogle dårlige undskyldninger og ikke kan komme med beviser om han ikke gør, så er jeg overbevist om han cheater.
Har selv spillet med en god ven over et års tid. lavede noget lignende, men jeg valgte at stole på ham. hvor et år efter han indrømmede han havde brugt WH hele tiden.
Banned
Oct 28 2011 02:16pm
Quote (ZwiX @ Oct 28 2011 07:56pm)
Sounds er virkelig også vigtige.
Med Sennheiser PC350 kan jeg hører ca hvor de er i muren.
Men at han kommer med nogle dårlige undskyldninger og ikke kan komme med beviser om han ikke gør, så er jeg overbevist om han cheater.
Har selv spillet med en god ven over et års tid. lavede noget lignende, men jeg valgte at stole på ham. hvor et år efter han indrømmede han havde brugt WH hele tiden.

Har hørt at Sennheiser skulle være godt, overvejer også at købe det.

Men jeg er også overbevist om at han på en eller anden måde cheater, han kommer med nogle vildt dårlige undskyldninger.

Så som at når han tager et ss af css bliver det sort billedet, og så siger han over skype ''tjek min pc hvis du vil''

Og ja det er også meget nemt når jeg sidder over min pc og skal tjekke hans, ved godt det er muligt, men han kan gemme det overalt i hans pc.

Og det med sounds er vigtigt, self, men det han laver er lidt for vildt.

Og han siger at han kan høre folk når de lister og ikke går, det er lidt umuligt, det kan jeg ihvertfald ikke.

Ved ikke om det er muligt med det headset du har, men tror det sku ikke^^
Member
Gold: 2,589.10
Oct 28 2011 02:45pm
Quote (Daitan @ Oct 28 2011 09:16pm)
Har hørt at Sennheiser skulle være godt, overvejer også at købe det.

Men jeg er også overbevist om at han på en eller anden måde cheater, han kommer med nogle vildt dårlige undskyldninger.

Så som at når han tager et ss af css bliver det sort billedet, og så siger han over skype ''tjek min pc hvis du vil''

Og ja det er også meget nemt når jeg sidder over min pc og skal tjekke hans, ved godt det er muligt, men han kan gemme det overalt i hans pc.

Og det med sounds er vigtigt, self, men det han laver er lidt for vildt.

Og han siger at han kan høre folk når de lister og ikke går, det er lidt umuligt, det kan jeg ihvertfald ikke.

Ved ikke om det er muligt med det headset du har, men tror det sku ikke^^

sounds > hack simpelt
hvis du kan bruge din lyd ordentligt, kan du altid finde modstanderen medmindre han camper, du kan høre når de kaster nades, du kan høre dem skifte våben, relaode, gå op og ned af trapper selvom de lister op og ned af den, du kan høre den mindste fejl..

når du vandt til det, kender du bare stedet de står lige så snart du hører lyden pga du er blevet god til at høre :)
Member
Gold: 73,278.51
Oct 28 2011 03:07pm
Quote (Marquina @ Oct 28 2011 09:45pm)
sounds > hack simpelt
hvis du kan bruge din lyd ordentligt, kan du altid finde modstanderen medmindre han camper, du kan høre når de kaster nades, du kan høre dem skifte våben, relaode, gå op og ned af trapper selvom de lister op og ned af den, du kan høre den mindste fejl..

når du vandt til det, kender du bare stedet de står lige så snart du hører lyden pga du er blevet god til at høre :)

Du tager fejl. Hack>sounds. Hvis du vel og mærket ikke skjuler dit hack :)
Løgn igen. Modstanderen har den mulighed at han kan liste eller crouche. Det gør at du ikke kan høre ham :)
Member
Gold: 2,300.00
Oct 29 2011 03:32am
Hvis man bliver nødsaget til at bruge cheat i CSS så er man fanmde sunket dybt. Desuden så kan man sagtens gøre de ting, som du beskriver at han har gjort uden cheat. Men det udelukker jo self ikke at han ikke gør det. Andre folk herinde skriver at du skal specce ham, men der kan man tit tage fejl selvom noget ser mistænkeligt ud.
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll