d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hypercard?
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 16 2011 08:57am
Hey, har ikke helt fået styr på sådan et hypercard endnu.. På mit hypercard står der at jeg har: TMH Alle Zoner, men nu skal jeg til københavn her i aften, og hjem kl. lort i morgen tidligt, og der burde mit hypercard da kunne bruges?
Det fungerer vel ligesom et alle zoners månedes kort 24/7?

Regards
G
Member
Gold: 2,382,304.50
Oct 16 2011 09:32am
et periodekort til fri pendling mellem hjem og skole
et periodekort til fri kørsel i den kollektive trafik inden for takstområdet hvor du bor - alle ugens dage. Et kort over takstområderne kan ses her
et rabatkort til kørsel med kollektiv trafik til børnetakst i de øvrige takstområder af Danmark
et rabatkort til kørsel med bustrafik (offentlig servicetrafik) mellem takstområder til børnetakst

Som en ekstra bonus, giver HyperCard også mulighed for at rejse med Ungdomsbillet på togrejser med DSB og Arriva mellem takstområder. Det betyder, at du kan spare 25-50% på dine togrejser.

HyperCard gælder i både skoleperioder og ferieperioder, og er en forsøgsordning der løber fra 1. august 2011 til 31. juli 2013

Hvad område bor du i nu ?
Member
Oct 16 2011 09:59am
Quote (ZwiX @ Oct 16 2011 04:32pm)
et periodekort til fri pendling mellem hjem og skole
et periodekort til fri kørsel i den kollektive trafik inden for takstområdet hvor du bor - alle ugens dage. Et kort over takstområderne kan ses her
    et rabatkort til kørsel med kollektiv trafik til børnetakst i de øvrige takstområder af Danmark
    et rabatkort til kørsel med bustrafik (offentlig servicetrafik) mellem takstområder til børnetakst

Som en ekstra bonus, giver HyperCard også mulighed for at rejse med Ungdomsbillet på togrejser med DSB og Arriva mellem takstområder. Det betyder, at du kan spare 25-50% på dine togrejser.

HyperCard gælder i både skoleperioder og ferieperioder, og er en forsøgsordning der løber fra 1. august 2011 til 31. juli 2013

Hvad område bor du i nu ?

Jamen det jeg blev i tvivl om, er at der står "[I]et periodekort til fri pendling mellem hjem og skole", men har fået svar nu ;)
Fandt et kort over alle taksområder - TMH Står for Takstområde Movia Hovedstadsområdet.
Member
Oct 16 2011 10:01am
Hvis du bor i Nordjylland f.eks. og der står du kan køre i alle zoner, så kan du kun køre i alle nordjyllands zoner (26 zoner) :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll