d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Køb Af Gamerpc I Udlandet > ??
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20.00
Oct 10 2011 10:38am
Er der nogen af jer som selv har gjort eller kender andre som har købt deres gamer PC i andre lande - er det safe / billigere?

tænker på tysk / sverige - mon man ku spare lidt penge pga momsen ?

iso answers
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Oct 10 2011 11:22am
Quote (eLmasten @ 10 Oct 2011 18:38)
Er der nogen af jer som selv har gjort eller kender andre som har købt deres gamer PC i andre lande - er det safe / billigere?

tænker på tysk / sverige - mon man ku spare lidt penge pga momsen ?

iso answers

Det er som udgangspunkt dyrt at sende store, tunge pakker sikkert fra udlandet. Med det sagt er det også dyrt at købe dele i Danmark, så jeg ved ikke. Jeg ville dog personligt tro, at du ville kunne få dele billigere end en samlet pc - kan ikke forestille mig, at sådan et bæst er billig at få tilsendt.

Men det er gæt. Held og lykke. ;)
Member
Gold: 20.00
Oct 10 2011 11:38am
Quote (Grandebedte @ Oct 10 2011 06:22pm)
Det er som udgangspunkt dyrt at sende store, tunge pakker sikkert fra udlandet. Med det sagt er det også dyrt at købe dele i Danmark, så jeg ved ikke. Jeg ville dog personligt tro, at du ville kunne få dele billigere end en samlet pc - kan ikke forestille mig, at sådan et bæst er billig at få tilsendt.

Men det er gæt. Held og lykke. ;)

jeg havde tænkt mig at finde en færdig bygget gamer pc- og selv hente den i en GRØN bil :P
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll