d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Suppleringsfag / Kurser
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Sep 26 2011 08:49am
Hey,

Jeg står og mangler Mat B niveau for at kunne komme ind på CBS til sommer, problemet ligger bare lidt i at jeg gerne vil rejse væk i 3 måneder omkring slutningen af januar/starten af februar...
De kurser jeg kan lige kan finde er startet allerede og de næste hold starter først til januar.. men det er ½ års forløb..

Jeg kunne godt tænke mig et turbokursus over et par uger, som helst skal være efter kl. 10.30+ da jeg har arbejde fra 6-10 hver dag :)
Er der nogen der kender nogen steder hvor de har sådan noget? Kan ihvertfald ikke finde nogen kurser i mit lokale område. Er godt klar over at der er turbo kurser i juni i mit område, men vil helst gerne have det overstået før sommeren, just in-case at man nu dumper lol.

Bor i Stor KBH og har bil, så det gør ikke noget at de måske ligger lidt lang fra hvor jeg bor (lyngby)
Tror dog jeg er lidt screwed fordi jeg er så sent ude.. så bliver nok nød til at tage turbokurset i juni :/

Er der forresten nogen som har erfaringer med suppleringsfag/kurser? :D er det svært/let at gennemføre osv? Det længe siden jeg har haft Mat C og jeg fulgte ikke så meget med :s så føler mig lidt blank på gymnasie mat.

This post was edited by BackInBusiness on Sep 26 2011 08:54am
Member
Gold: 33,314.00
Sep 26 2011 09:09am
altså jeg er igang med et adgangs kursus til ingeniøruddannelserne på 1 år skulle det løfte mig fra 10klasse som jeg gik i for 12 år siden, til Dansk A Mat A Engelsk B Kemi C Fysik B.

og må nok indrømme efter 12 år bolig skolegang har jeg glemt storset alt matematik som ikke bruges til et normalt liv så det er meget tungt.

hvis hvis du kun skal ha 1 fag, vil jeg da ikke tro du kan klare det let ;)

Har aldrig hørt om turbo kurser, og lever 450km fra Lyngby så kan nok ikke fortælle dig så meget mere :)

This post was edited by Slave on Sep 26 2011 09:10am
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll