[QUOTEQuote (waw @ Jul ]tar sku da ikke 6-7 timer, er du hel væk
lvl en char til lvl 9, du må kun ha de items på dig du finder
lvl 9 = duel[/QUOTE]
Hvis i så gad at læse det hele, blev der skrevet at reglerne ville blive tilføjet, da det ikke er den originale Ironman.
[QUOTEQuote (LegionOfAngels @ Jul ]:cry:
Er desværre ikke hjemme, da jeg skal holde fødselsdag for familien :/[/QUOTE]
Det er næsten syndt for dig, nu hr du ventet så ihærdigt

[QUOTEQuote (Hore_to_the_t @ Jul ]6-7 timer kan ik gøre det^^ det tager 2 dage normalt[/QUOTE]
Hvis i så gad at læse det hele, blev der skrevet at reglerne ville blive tilføjet, da det ikke er den originale Ironman.
DOIT IRONMANNæste
Ironman event vil blive afholdt
Søndag d.24-07-2011. Kl 14:00 og vil komme til at forgå som den foregående, så det vil sige at vi alle sammen laver nye chars og arbejder os igennem normal sammen som et team, vi fungere som et hold der hjælper, lvl'er og deler items med hinanden, det vil sige at dropper der et soso items er det fx ikke en barb der skal have den men soso'en. Når vi har gennemført normal sammen er det tid til at finde vores rigtige
IRONMAN og dette gøres ved at alle får en duel mod hinanden (ft3), den med flest sejre er selvfølgelig vinderen og får titlen
Ironman i vores guild list. Eventen kræver at du sætter hele din dag af til arrangementet, da der ikke vil blive holdte pauser, slevfølgelig vil vi holde nogen små og sikkert også en på 30 min tid, så rygerne også har en chance, det er ikke tilladt at leave game medmindre man får connection problems, eller har en anden god grund.
-Evt. Spørgsmål kan stilles til mig.
-Tilmelding sker herinde.
-Skal vi eventuelt overveje et fee på 10 fgs som alle går til vinderen?
-TILMED DIG NU OG BLIV
IRONMAN-
Jeg er ven af guilden, kan jeg deltage? selvfølgelig kan du det, men du vil selvfølgelig ikke kunne få titlen som Doit's Ironman, den vil blive givet til den guild member der er bedst
% Udfyldte pladser:
2/8 %
1. DoitKaner
2. Organized_Crime
3.
4.
5.
6.
7.
8.
This post was edited by Organized_Crime on Jul 24 2011 05:22am