d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bisenn Har Solgt Mig Unperm As Perm
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 200.00
Jun 22 2011 03:17am
Hej.
Ville bare lige advare jer mod BiseNN, han har solgt mig unperm as perm 20/5s.
Han er dansker og han virkede trustworthy, men appearently not.

Har ngoel af jer kendskab til ham, og har han gjort det før ? =)
Member
Gold: 35.55
Jun 22 2011 03:42am
Quote (theguy @ Jun 22 2011 09:17am)
Hej.
Ville bare lige advare jer mod BiseNN, han har solgt mig unperm as perm 20/5s.
Han er dansker og han virkede trustworthy, men appearently not.

Har ngoel af jer kendskab til ham, og har han gjort det før ? =)

Nej... har også haft fået nogle 20/17's... halvdelen var perm resten forsvandt lol. It Sucks big time.
:P
Member
Gold: 7,525.26
Jun 22 2011 04:57am
Hej jeg vil bare sige at theguy har solgt mig en snydeshako, det var en grøn hat med en perfect emerald i...

Nej, det er ikke tilfældet, men det her er ikke det rigtige sted at skrive den slags, de fleste af disse post's bliver normalt flyttet til S/A subforaet af den simple årsag det er alt for let at hænge folk ud. Jeg siger ikke at vedkommende ikke har solgt dig et upermanent item, men i sager med upermanente items kan det ske at folk simplehten gør det uden at det er med vilje. Det er umuligt at sige hvornår der er tale om et item som ikke er permanent og hvornår der er tale om et som er, medmindre vedkommende selv har fundet den charm eller har haft den siden før 1.10 er det utroligt svært at være sikker på om den er permanent eller ej.

Siger det bare fordi det er en smule surt for vedkommende der engang bliver uskyldigt anklaget, det ville du sikkert også selv synes.
Post i S/A med dine beviser og tag den derfra.
Member
Gold: 73,209.41
Jun 22 2011 06:30am
oops, nvm. Læste navnet forkert. Kender ham ikke :P

This post was edited by berens on Jun 22 2011 06:30am
Member
Gold: 2,300.00
Jun 22 2011 08:57am
Quote (Znuggle @ Jun 22 2011 11:57am)
Hej jeg vil bare sige at theguy har solgt mig en snydeshako, det var en grøn hat med en perfect emerald i...

Nej, det er ikke tilfældet, men det her er ikke det rigtige sted at skrive den slags, de fleste af disse post's bliver normalt flyttet til S/A subforaet af den simple årsag det er alt for let at hænge folk ud. Jeg siger ikke at vedkommende ikke har solgt dig et upermanent item, men i sager med upermanente items kan det ske at folk simplehten gør det uden at det er med vilje. Det er umuligt at sige hvornår der er tale om et item som ikke er permanent og hvornår der er tale om et som er, medmindre vedkommende selv har fundet den charm eller har haft den siden før 1.10 er det utroligt svært at være sikker på om den er permanent eller ej.

Siger det bare fordi det er en smule surt for vedkommende der engang bliver uskyldigt anklaget, det ville du sikkert også selv synes.
Post i S/A med dine beviser og tag den derfra.

Enig med Znuggle.
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll