Jeg har prøvet et par forskellige selv, mit første internet jeg selv betalte for var arrownet - de har skiftet navn til noget andet jeg ikke lige kan huske nu, men det var iværtfald det dorligste internet man kunne tænke sig til - hvis det regnede eller stormede så gik nettet brokkede man sig pegede de på kontrakten der gav dem lov til en downtime på 25%.
Efter den skuffelse skiftede jeg til TDC webspeed, super fedt next eneste problem jeg havde med dem var at jeg engang invitede 4 venner til lan for at spille cs, det kunne godt tærkke 4 spiller med ping 15, men når 5 mand loggede på røj alle op på 800 ping, det var ikke det bedste lan ever, men ud over det var jeg meget godt tilfreds med dette net.
Jeg flyttede og fik stofanet - sindsyg ringe udbyder, max 10gb traffik var muligt per månde samt høj ping i spil, måtte købe et mobilt 3net ved siden af for at være sikker på jeg altid havde internet.
så skiftede jeg de 2 ud med Tdc home trio - det er aldrig nede, der er aldrig problemer - dog stadig høj ping i spil 30-50 i cs, men jeg er nu godt tilfreds med tdc, men det er måske lidt dyrt iforhold til hva man kan få for de samme penge.
Din landsdel betyder også noget, da der er en del lokal udbyder som rent faktisk levere ganske godt net, Hvis du kommer fra Sønderjylland vil jeg anbefale syd energi´s internet, men ikke deres tv