d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fagforeninger > Skal Bruge Noget Hjælp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 655.43
May 8 2011 05:44am
Jeg kunne godt tænke mig at vide alle de fagforeninger der er i Danmark..
Da jeg skal bruge en, som ikke ejes af lagkagehuset.. Jeg ved at NNF og HK er 2 af dem, men der er 2 mere som de er medejere i..
Skal bruge det fordi at de fagforeninger, som lagkagehuset er medejere i, ikke kan hjælpe de ansatte..
Member
Gold: 3,440.83
May 8 2011 05:53am
Quote (JelleDK @ May 8 2011 11:44am)
Jeg kunne godt tænke mig at vide alle de fagforeninger der er i Danmark..
Da jeg skal bruge en, som ikke ejes af lagkagehuset.. Jeg ved at NNF og HK er 2 af dem, men der er 2 mere som de er medejere i..
Skal bruge det fordi at de fagforeninger, som lagkagehuset er medejere i, ikke kan hjælpe de ansatte..

hva mener du med ejes af lagkagehuset ? :O

og hvilken slags hjælp et det du skal bruge fra den fagforening som du leder efter ?
Member
May 8 2011 06:12am
Quote (lulzz @ May 8 2011 12:53pm)
hva mener du med ejes af lagkagehuset ? :O

og hvilken slags hjælp et det du skal bruge fra den fagforening som du leder efter ?

Direktøren af lagkagehuset har opstartet NNF, han er den der donere flest penge til HK og 2 andre, for at hans ansatte ingenting kan gøre, udover at sige ja, ellers har man ikke noget job dagen efter..
Det skal være hjælp omkring løn, arbejdsvilkår, ferie og nogle flere ting..
Member
May 8 2011 06:16am
Quote (JelleDK @ May 8 2011 12:12pm)
Direktøren af lagkagehuset har opstartet NNF, han er den der donere flest penge til HK og 2 andre, for at hans ansatte ingenting kan gøre, udover at sige ja, ellers har man ikke noget job dagen efter..
Det skal være hjælp omkring løn, arbejdsvilkår, ferie og nogle flere ting..

ah okey på den måde, det var da svinsk :O

har du prøvet at checke 3f ? de er rigtig flinke og kompetente, tror sku ik de kunne finde på at have sådan nogle svine aftaler med nogle firmaer

da jeg havde et problem ang en der prøvede at snyde mig for min løn fik han avide han skulle hoste op eller hans firma blev lukket ned, der gik ik 1 uge så stod pengene på min konto, det vat satme iorden
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 8 2011 09:22am
Quote (lulzz @ 8 May 2011 14:16)

har du prøvet at checke 3f ? de er rigtig flinke og kompetente, tror sku ik de kunne finde på at have sådan nogle svine aftaler med nogle firmaer

da jeg havde et problem ang en der prøvede at snyde mig for min løn fik han avide han skulle hoste op eller hans firma blev lukket ned, der gik ik 1 uge så stod pengene på min konto, det vat satme iorden

Nu støtter 3f dog den nuværende opposition - både finansielt og rent uformelt - hvilket jeg da personligt ikke gider give penge til. Kan anbefale Det Faglige Hus; ved dog ikke, om de er en del af din lagkagemands regime eller ej. :P
Member
May 8 2011 09:25am
Quote (lulzz @ May 8 2011 01:16pm)

Direktøren af lagkagehuset har næsten lige været i ekstra bladet, har dog ikke læst artiklen, men han fik forklaret sig ud af det..
Her for nogle måneder siden, kom der folk fra sundhedstyrelsen ud, som ville lukke det fordi der var så klamt.. Men dagen efter kom der en anden ud og gav elite smiley, det var en han ringede til..
Han kender så mange og betaler sig til tingene..
Arbejder ikke selv i lagkagehuset, men min kæreste gør.. Derfor jeg ved de ting om det..
Member
May 8 2011 10:19am
Quote (JelleDK @ May 8 2011 03:25pm)
Direktøren af lagkagehuset har næsten lige været i ekstra bladet, har dog ikke læst artiklen, men han fik forklaret sig ud af det..
Her for nogle måneder siden, kom der folk fra sundhedstyrelsen ud, som ville lukke det fordi der var så klamt.. Men dagen efter kom der en anden ud og gav elite smiley, det var en han ringede til..
Han kender så mange og betaler sig til tingene..
Arbejder ikke selv i lagkagehuset, men min kæreste gør.. Derfor jeg ved de ting om det..

sygt, utroligt hvad folk kan slippe afsted med nu om dage

Member
Gold: 8,730.00
May 8 2011 11:07am
kan du bevise det? ---> x@tv2.dk
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll