d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Drenge! > Nogle Med Pro Engelsk Skills?
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 24 2011 03:04pm
Flere flagskibe i dansk erhvervsliv er efter vellykkede pilotprojekter med integration af medarbejdere med anden etnisk baggrund end dansk, parate til at gå skridtet videre. De vil nu ansætte andre grupper af mennesker, der normalt har svært ved at få en plads på arbejdsmarkedet såsom ældre, handicappede og »utilpassede unge«.
Parallelt med regeringens integrationsplan satser storkoncerner som TDC, DSB og TrygVesta således på, at sammensætningen af medarbejdere i virksomhederne skal afspejle sammensætningen i befolkningen.
[…]

TDC har også vedtaget en målsætning om, at sammensætningen af medarbejdere skal afspejle samfundets mangfoldighed.

Oversættes til engelsk, her er mit forsøg, nogen der kan rette i det? :D

Several flagships in Danish industry is after successful pilot projects with integration of employees with different ethnic background than Danish, ready to take it to the next level. They will now recruit other groups of people who normally has difficulties getting a job, such as elders, disabled and »disaffected youngsters «.
Alongside the Government's integration plan large corporations like TDC, DSB and TrygVesta aims on that the composition of employees of companies, reflects the composition of the population.
[...]
TDC has also agreed on a goal, that the composition of employees must reflect society's diversity.

This post was edited by Profitting on Mar 24 2011 03:24pm
Member
Gold: 2,382,304.50
Mar 24 2011 03:07pm
Det er hvert fald ikke mig du skal ha fat i.
Member
Gold: 0.00
Mar 24 2011 03:22pm
fuck
Retired Moderator
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Mar 24 2011 03:23pm
Fuck af din lille unperm as perm sælger !
Member
Mar 24 2011 03:25pm
Quote (KaSinKia @ 24 Mar 2011 22:23)
Fuck af din lille unperm as perm sælger !

<3
Member
Warn: 20%
Mar 24 2011 03:27pm
Quote (Profitting @ 24 Mar 2011 22:04)
Flere flagskibe i dansk erhvervsliv er efter vellykkede pilotprojekter med integration af medarbejdere med anden etnisk baggrund end dansk, parate til at gå skridtet videre. De vil nu ansætte andre grupper af mennesker, der normalt har svært ved at få en plads på arbejdsmarkedet såsom ældre, handicappede og »utilpassede unge«.
Parallelt med regeringens integrationsplan satser storkoncerner som TDC, DSB og TrygVesta således på, at sammensætningen af medarbejdere i virksomhederne skal afspejle sammensætningen i befolkningen.
[…]

TDC har også vedtaget en målsætning om, at sammensætningen af medarbejdere skal afspejle samfundets mangfoldighed.

Several flagships in the Danish business are after great success with pilot projects, with integration of employees from a different ethnic background than Danish, ready to take it to the next level. They will now hire other groups of people, who normally have difficulties getting a spot in the labour force such as the disabled, »disaffected youngsters« and the elderly.
Together with the government’s integration plan, major businesses such as TDC, DSB and TrygVesta are aiming at getting a composition of employees in the companies, which is going to reflect the composition of the population.
[...]
TDC has also made it an objective to make the composition of employees reflect the diversity of the society.

Det var mit go'. Rettede et par ting i hvert fald, men det er bestemt ikke noget dårligt udgangspunkt.

e: det i bold er jeg i tvivl om. :)

This post was edited by Grandebedte on Mar 24 2011 03:27pm
Member
Gold: 2.00
Mar 24 2011 03:29pm
Quote (Profitting @ Mar 24 2011 10:04pm)
[…]

Several flagships in Danish industry are(,) after successful pilot projects with integration of employees with different ethnic background than Danish, ready to take it to the next level. They will now recruit other groups of people who normally have difficulties getting a job, such as elders, disabled and »disaffected youngsters «. 
Alongside the Government's integration plan large corporations like TDC, DSB and TrygVesta hope that the composition of employees of companies will reflect the composition of the population.
[...]
TDC has also agreed on a goal that the composition of employees must reflect society's diversity.

Et par småting hist og her, ikke noget specielt. Muligt jeg har overset et eller andet.

Member
Warn: 20%
Mar 24 2011 03:32pm
Som Molle skriver:

Alongside the Government's integration plan large corporations like TDC, DSB and TrygVesta hope that the composition of employees of companies will reflect the composition of the population.

^that. Det jeg skrev var noget værre sludder. :D
Member
Mar 24 2011 03:44pm
Nu ser den sådan her ud:

Several flagships in Danish industry are after successful pilot projects with integration of employees with different ethnic background than Danish, ready to take it to the next level. They will now recruit other groups of people who normally have difficulties getting a job, such as elders, disabled and »disaffected youngsters «.
[...]
TDC has also agreed on a goal, that the composition of employees must reflect society's diversity.

håber jeg fik rettet jeres hints :D

og mange tak til jer der gad at bruge tid på det :P
Member
Mar 24 2011 03:47pm
i must say, lol

Edit/ MULTI !!

This post was edited by pjuske1991 on Mar 24 2011 03:49pm
Go Back To Dansk Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll