d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Import Af Items Osv
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3.00
Mar 19 2011 11:39am
I forbindelse med at der er kommet så mange importerede ting såsom næsten perf rare rings, amulets, helms, hybrid runewords etc etc.
Kan må så også importere bugged ting så de er perm? F.eks. BB, BT, Zod bugged ting osv?
Forestiller mig et kaos der ville blive hvis folk gjorde/kan det ;)
BB vil styrtdykke i pris^^
Member
Gold: 2,382,304.50
Mar 19 2011 11:45am
Neej ældre items som bugged items kan ikke blive imported.
så prisen på de perm vil ikke stige.

og items har været mass imported i over 2 år nu.
Member
Mar 19 2011 11:46am
Quote (ZwiX @ 19 Mar 2011 18:45)
Neej ældre items som bugged items kan ikke blive imported.
så prisen på de perm vil ikke stige.

og items har været mass imported i over 2 år nu.

Kan du nærmere forklare hvorfor det ikke er muligt?
Member
Gold: 7,525.26
Mar 19 2011 11:50am
Quote (BiPs @ 19 Mar 2011 18:46)
Kan du nærmere forklare hvorfor det ikke er muligt?

De items som bliver importeret har alle stats som reelt set er mulige at få på craftede og rare items, så de kunne i teorien være blevet fundet i spillet. Bugged items er hacket ind i spillet gennem smuthuller som nu er lukket. Jeg ved ikke meget om de nye imports men det ser ud til kun at være items med stats som faktisk realistisk set kan spawne.
Hvad angår hybrid runewords kender jeg ikke forklaringen.

Bugged items ser i hvert fald ud til at holde prisen.
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 19 2011 07:44pm
Quote (Znuggle @ Mar 19 2011 07:50pm)
De items som bliver importeret har alle stats som reelt set er mulige at få på craftede og rare items, så de kunne i teorien være blevet fundet i spillet. Bugged items er hacket ind i spillet gennem smuthuller som nu er lukket. Jeg ved ikke meget om de nye imports men det ser ud til kun at være items med stats som faktisk realistisk set kan spawne.

mit beste bud på bugged items er at de laver rw1 i en items og defedter buger et eller andet package manipulater til at fjerne dem igen ( men uden at spillet ved det ofc) og så derefter sætte de nye runer i ..

ved ikk om i har set det men hybrig rws har kun rw stats fra det første runeword og kun bonuserne fra runerne fra rw2

i forbindelse med imported er jeg på bar bund.
Member
Mar 20 2011 06:53am
Quote (Znuggle @ 19 Mar 2011 18:50)

Quote (sebber1995 @ 20 Mar 2011 02:44)
mit beste bud på bugged items er at de laver rw1 i en items og defedter buger et eller andet package manipulater til  at fjerne dem igen ( men uden at spillet ved det ofc) og så derefter sætte de nye runer i ..

ved ikk om i har set det men hybrig rws har kun rw stats fra det første runeword og kun bonuserne fra runerne fra rw2

i forbindelse med imported er jeg på bar bund.

tak for info begge 2 :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll