d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Word Kan Ikke Gemme!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 230.00
Mar 18 2011 06:32am
Hej gutter!

Jeg står med et meget irriterende problem. Jeg kan ikke gemme i word!
Hver gang jeg prøver at gemme, kommer der intet frem på skærmen. Hvis jeg prøver at lukke Word, skriver den de normale muligheder, "gem", "gem ikke" eller "afslut". Hvis jeg trykker gem sker der igen ingenting, og lukker hvis jeg trykker gem ikke.

Jeg har søgt lidt på nettet og faldt over et par tråde, men syntes ikke rigtigt det har hjulpet.
Jeg har prøvet at slette alle temporary files i %temp%, men uden held. Jeg har også prøvet en virusscan, hvor en spyware blev fundet og destrueret, men det hjalp stadig ikke.
Det sidste jeg prøvede var systemgendannelse til et par dage siden, hvor Word virkede 100% regelmæssigt.
Det er Word 2010 version, den rigtige version købt fra disk.

Jeg bruger HP Envy 15-1190eo beat edition med Windows 7.

Help please ! :)
Member
Gold: 4,200.00
Mar 18 2011 07:36am
copy/paste det hele ind i en mail og send den til dig selv så du ikke mister noget
er også sket for mig og det hjalp da jeg genstartede min computer.

så prøv at sende en mail til dig selv med din word tekst i (og åben den inden u lukker work så du er sikker på alt er i den) og prøv da at genstarte din computer og se om det hjælper.
Member
Mar 18 2011 08:28am
Jeg har prøvet at genstarte computeren flere gange, og det hjælper desværre ikke.
Det er ikke fordi jeg sidder og har en tekst der ikke kan gemmes nu, men generelt kan jeg ikke gemme i Word, og da jeg bruger den hver dag til både notater og lektier i gymnasiet, er det et stort problem for mig.

Men ellers tak ! :)
Member
Gold: 24,670.04
Mar 18 2011 10:15pm
Ved godt det ikke besvarer dit spørgsmål, ville bare lige anbefale OneNote til skolenotater, så meget mere overskueligt! :)
Member
Gold: 655.43
Mar 19 2011 03:53am
3 grunde til det kan ske..
1. Du har en hp..
2. Du kører word 2010, virkelig skod word, synes det kom for hurtigt ud.. Brug hellere word 03, det virker hver gang det blev udviklet som det skulle..
3. Du bruger Windows 7, men det er bare mig personligt der ikke bryder mig om det..

Hvis jeg var dig, ville jeg enten prøve at skaffe et andet word program eller reinstall det du har nu og lad cd'en sidde i, til du har haft word åbnet 5 gange..
Member
Mar 19 2011 03:26pm
Quote (Froziph @ Mar 19 2011 04:15am)
Ved godt det ikke besvarer dit spørgsmål, ville bare lige anbefale OneNote til skolenotater, så meget mere overskueligt! :)

Har også overvejet at bruge det, men siden jeg havde en masse notater i Word allerede gad jeg ikke rigtigt at rodde rundt i dem :P

Quote (JelleDK @ Mar 19 2011 09:53am)
3 grunde til det kan ske..
1. Du har en hp..
2. Du kører word 2010, virkelig skod word, synes det kom for hurtigt ud.. Brug hellere word 03, det virker hver gang det blev udviklet som det skulle..
3. Du bruger Windows 7, men det er bare mig personligt der ikke bryder mig om det..

Hvis jeg var dig, ville jeg enten prøve at skaffe et andet word program eller reinstall det du har nu og lad cd'en sidde i, til du har haft word åbnet 5 gange..

1. Ved godt at HP'er ikke altid er det bedste, men køber dog ikke en ny! :)
- Men vil nok prøve det gamle Word som du foreslår :)

Mange tak for feedbacks ! :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll