d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp! > Ang. World Of Warcraft
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Gold: 148,100.00
Trader: Trusted
Jan 23 2011 04:14pm
Hey gutter! :) Jeg har brug for noget hjælp ang. World of Warcraft.

Jeg har selv spillet WoW på EU Servers og har lavet meget Level Service der,
men det er gået op for mig, at der er utroligt mange på US Servers der mangler
Level Service, så derfor vil jeg gerne kunne lave Level Service der naturligvis.

Problemet ligger så i at jeg ikke kan komme ind på US Servers. Er der nogen der
ved hvordan det vil være muligt for mig at kunne komme ind på US Servers?

Hvis der er nogen der kan hjælpe mig med dette vil der naturligvis falde en belønning! :)
Member
Gold: 355.00
Jan 23 2011 05:25pm
Hej Markos.
Hvis det er et server skift så undersøg hvad du har af muligheder, eventuelt skriv en mail til Blizzard.
Hvis det er selve game clienten tror jeg du skal købe en US-cdkey og downloade det på en anden harddisk så du nemt kan finde rundt i det.
Jeg undersøgere lige videre.
Member
Jan 23 2011 05:30pm
Code
So, Joi sent me a copy of World of Warcraft for the US servers last month. I’ve been playing on the EU servers for some time now, but when I tried to install the US version it wouldn’t have it. I considered renaming the folder and putting in a new copy altogether but at over 5gb each I thought I’d look to see if there was a more elegant ‘hack’ first…

Here’s what you do:

1) You have to sign up for your new account (in the EU or US)

2) Open your World of Warcraft folder and look for ‘realmlist.wtf’ (without the apostrophes) – open it up in a text editor

3) You’ll see this -> set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com (or us.logon.world…. if your copy is a US version)

4) Change the ‘eu’ or ‘us’ to the one you want to login to the next time you run the game

5) If you’re on different game servers on the EU and US version (like me – stormrage in EU and Eitrigg in US) you’ll be initially presented with the new character roll screen. Just choose the same server settings that you did originally (so, out of ‘normal’, ‘pvp, etc etc and the same language) and hit ‘Suggest Realm’ – the resulting pop-up screen will suggest your originally chosen realm – click ok and then you’ll have your existing character list load up.

6) Select you char and ‘Enter World’!

When you want to switch back just do the same steps but change back the ‘eu’ or ‘us’ and you’re sorted.

I can’t see how this is against Blizzard’s terms of service but I’m sure they’ll invent a way soon – they tend to be a little bit like that – but if you have a paid-for account on both geographical areas then surely it’s cool? Ah well, we’ll see.

See you in Azeroth!

lynede lige igennem teksten og synes det lyder meget fornuftigt.
Håber det var til nogen hjælp. Ellers held og lykke ^_^
Retired Moderator
Jan 23 2011 05:47pm
Mange tak for hjælpen. Jeg har dog snakket med en anden omkring det og han siger, at hvis jeg prøver at logge på en US Account fra Europe vil personens Account blive midlertidigt locked pga. sikkerhedsmæssige årsager.
Member
Jan 23 2011 06:08pm
Quote (Markos. @ Jan 23 2011 11:47pm)
Mange tak for hjælpen. Jeg har dog snakket med en anden omkring det og han siger, at hvis jeg prøver at logge på en US Account fra Europe vil personens Account blive midlertidigt locked pga. sikkerhedsmæssige årsager.

Ej hvor røv! det jeg ked af at høre du så ikke kan lave us ls :(
EDIT: har du spurgt ham om det er sikker fact?

This post was edited by crazysmoker92 on Jan 23 2011 06:13pm
Retired Moderator
Jan 23 2011 06:26pm
Quote (crazysmoker92 @ 24 Jan 2011 01:08)
Ej hvor røv! det jeg ked af at høre du så ikke kan lave us ls :(
EDIT: har du spurgt ham om det er sikker fact?

Han spiller selv på US Server og har prøvet at lave Level Service på EU Servers hvor personens Account så bare er blevet locked hele tiden.
Det er rimelig irriterende da der er betydeligt flere på US Servers der vil betale for Level Service, men det er der så ikke noget at gøre ved.
Member
Gold: 182.50
Jan 24 2011 02:08am
Quote (Markos. @ Jan 24 2011 01:26am)
Han spiller selv på US Server og har prøvet at lave Level Service på EU Servers hvor personens Account så bare er blevet locked hele tiden.
Det er rimelig irriterende da der er betydeligt flere på US Servers der vil betale for Level Service, men det er der så ikke noget at gøre ved.

acc lock kan fjernes. er selv tidligere level servicere, på både US og EU...

acc bliver locked fordi du connecter "over sea" hvilket blizzard mener, at hvis det bliver gjort, er det et hack eller scam af account.

dette er selfølgelig godt nok, da vi ikke kan lide at blive scammed eller hacked, men....

dette lock kan fjernes, sammen med sikkerheds instillingen der locker den...

bed din klient om at følge instruktionerne i den email han får fra blizzard, efter lock. (han bliver bedt om at skifte pw, for possible hack/scam)

dette skal gøres 2 gange (altså pw skift) og så burde du være i stand til at komme ind.

hvis ikke, prøv at lave et mellem login på hans acc, efter han har skiftet første gang.

Håber det hjælper... kan osse vise dig nogle af mine klienters JSP, hvor du kan få at vide af dem, hvordan de gjorde, for at jeg kunne komme ind.

og +1 til crazymonker92, for den fantastiske detalieret tekst, der kan få enhver noob over til US servers...

Mvh. Laustdk

This post was edited by laustdk on Jan 24 2011 02:09am
Retired Moderator
Jan 24 2011 02:55am
Quote (laustdk @ 24 Jan 2011 09:08)
acc lock kan fjernes. er selv tidligere level servicere, på både US og EU...

acc bliver locked fordi du connecter "over sea" hvilket blizzard mener, at hvis det bliver gjort, er det et hack eller scam af account.

dette er selfølgelig godt nok, da vi ikke kan lide at blive scammed eller hacked, men....

dette lock kan fjernes, sammen med sikkerheds instillingen der locker den...

bed din klient om at følge instruktionerne i den email han får fra blizzard, efter lock. (han bliver bedt om at skifte pw, for possible hack/scam)

dette skal gøres 2 gange (altså pw skift) og så burde du være i stand til at komme ind.

hvis ikke, prøv at lave et mellem login på hans acc, efter han har skiftet første gang.

Håber det hjælper... kan osse vise dig nogle af mine klienters JSP, hvor du kan få at vide af dem, hvordan de gjorde, for at jeg kunne komme ind.

og +1 til crazymonker92, for den fantastiske detalieret tekst, der kan få enhver noob over til US servers...

Mvh. Laustdk

Det ville være vildt fedt, hvis en af dem du tidligere har lavet Level Service for vil hjælpe mig med at teste det.
Member
Gold: 7,454.00
Jan 24 2011 03:11am
Har ikk læst alle posts igennem, men rimelig sikker på at du skal oprette et acc på US-server, eller bare på deres site.
Member
Gold: 182.50
Jan 24 2011 03:54am
Quote (Markos. @ Jan 24 2011 09:55am)
Det ville være vildt fedt, hvis en af dem du tidligere har lavet Level Service for vil hjælpe mig med at teste det.

jeg har jo lavet service før, hvis jeg kan hjælpe, så bare læg en PM
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll