d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dio 3 år. På Hhx..
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 28 2010 07:41am
Nogen andre som også er i gang med det? :)
Eller har lavet det for den sags skyld, hvis så måske i kunne give nogen god tips til en god selvreflektion, da jeg ved min lærer går meget op i det..

Jeg er også blevet udtrukket til eksamen i det, ved ikke om jeg skal være glad eller ej for det though.. :P
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Nov 29 2010 07:52am
Jeg skrev DIO for, hmm, 2 år siden mener jeg. Er det ikke til DIO man har 2 uger fri til at lave det hele?

Har du fået at vide at du også skal skrive refleksionen som en refleksion af både DIO og EC? Det skulle vi i hvert fald. Fik skrevet om arbejdsprocesserne (grupper / individuelt), forberedelserne til DIO / EC fra skolens side, arbejdsindsats, udbytte etc.

Og held og lykke med det :) Jeg syntes DIO var pisse fedt, men kom også til at skrive om football, som rent faktisk interesserer mig :P
Member
Gold: 0.00
Nov 29 2010 10:08am
Quote (Sunline @ Nov 29 2010 03:52pm)
Jeg skrev DIO for, hmm, 2 år siden mener jeg. Er det ikke til DIO man har 2 uger fri til at lave det hele?

Har du fået at vide at du også skal skrive refleksionen som en refleksion af både DIO og EC? Det skulle vi i hvert fald. Fik skrevet om arbejdsprocesserne (grupper / individuelt), forberedelserne til DIO / EC fra skolens side, arbejdsindsats, udbytte etc.

Og held og lykke med det :) Jeg syntes DIO var pisse fedt, men kom også til at skrive om football, som rent faktisk interesserer mig :P

Nah du snakker om SRP med 2 ugers skrivetid..

Men jo vi skal også lave refleksion af ECASE..
Har engelsk/samtidshistorie, og jeg synes det er fucking neder :b
Det er svært at skrive i historie imo, da man ikke bare må beskrive og det bliver det let til.. :/
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Nov 29 2010 04:03pm
Quote (BackInBusiness @ Nov 29 2010 05:08pm)
Nah du snakker om SRP med 2 ugers skrivetid..

Men jo vi skal også lave refleksion af ECASE..
Har engelsk/samtidshistorie, og jeg synes det er fucking neder :b
Det er svært at skrive i historie imo, da man ikke bare må beskrive og det bliver det let til.. :/

Ah ye, true.

Men har du ikke allerede afsluttet EC? Vi skulle i hvert fald have begge med i vores refleksion.

Hehe nice, mener også jeg skrev i engelsk / samtidshistorie, om football og medieudviklingens effekt på udbredelsen af sporten, især med henblik på udbredelsen til Danmark ^^
Jeg holdt selve historie delen forholdsvist kort, og fokuserede så mere på de seneste ~10 år samt fremtiden :)

Hvad skal du skrive om?
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll