d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Minecraft > Nogen Der Spiller
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 52.50
Oct 5 2010 08:31am
Er der nogen der spiller minecraft her?

Jeg kan ikke få mit til at virke, kan det passe at jeg skal vente over 5 timer på en mail? (når man laver et acc)
Member
Gold: 117,326.00
Oct 6 2010 02:59am
har nogle venner der spiller det, og nogle fra min klasse spiller det. Jeg må sige at det ser sjovt ud det der med at overleve i starten, og så mine i undergrunden. Men jeg tror sq det bliver kedeligt i længden og du får ikke rigtig noget ud af det andet end et landskab, men hvis du vil spille det anbefaler jeg at du/en anden laver en server som du og nogle venner kan spille på
Member
Gold: 52.50
Oct 6 2010 10:00am
Quote (gmLNyx @ Oct 6 2010 10:59am)
har nogle venner der spiller det, og nogle fra min klasse spiller det. Jeg må sige at det ser sjovt ud det der med at overleve i starten, og så mine i undergrunden. Men jeg tror sq det bliver kedeligt i længden og du får ikke rigtig noget ud af det andet end et landskab, men hvis du vil spille det anbefaler jeg at du/en anden laver en server som du og nogle venner kan spille på

er der da nogle spil hvor du får noget ud af det?
Man spiller vel computer fordi man synes det er sjovt,

Men ja, fandt ud af det.
Spiller det sammen/mod nogle venner, hvor vi væder med hinanden om hvem der først finder diamant/lava, hvem der laver de sejeste huse osv.

Mega fedt spil imo, uheldigvis dårlig kvalitet. Men det ser man hurtigt bortfra haha, til alle der har tænkt sig at spille/købe det.
Køb det nu, 50% pga. det er Alpha atm.

Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll