d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D2jsp Store Druk Leg
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 20.00
Aug 8 2010 07:22am
Jeg tænkte på en lille idé , ligesom så mange andre steder for man fx. i musik, skriver en sang , den næste skriver så om den er god, dårlig osv. hvorefter han så skriver en ny sang .. så køre den selv.

her vil jeg benytte samme regler, bare med druk lege.

så her vil jeg starte med:

Træmand !
Member
Gold: 0.00
Aug 8 2010 08:44am
Quote (eLmasten @ Aug 8 2010 03:22pm)
Jeg tænkte på en lille idé , ligesom så mange andre steder for man fx. i musik, skriver en sang , den næste skriver så om den er god, dårlig osv. hvorefter han så skriver en ny sang .. så køre den selv.

Træmand !

Hmm måske det var muligt at man forklarede reglerne til druk legen :) ville gøre det lidt nemmere for noobs som mig som ikke laver så mange druk lege ^

This post was edited by Gerner on Aug 8 2010 08:44am
Member
Gold: 655.43
Aug 8 2010 09:39am
Quote (Gerner @ Aug 8 2010 04:44pm)
Hmm måske det var muligt at man forklarede reglerne til druk legen :) ville gøre det lidt nemmere for noobs som mig som ikke laver så mange druk lege ^

Træmand = Du har 2 terninger og en genstand, som skal bruges som træmand..
Den første, som slår en 3'er får træmanden.. Ved hver eneste 3'er der derefter bliver slået, skal træmanden tage x tåre.. Hvis personen med træmanden slår en 3'er må han/hun give den til hvem som helst..
Ved dobbelt slag må man give tåre ud, som øjne viser.. Ved 7 øjne skal personen til venstre for personen, som slår drikke x tåre.. Ved 9 øjne skal personen til højre tage x tåre..
Man må blive ved med at slå, indtil at der ikke er nogen som drikker.. Man kan så selv tilføje ekstra regler, hvis man ønsker..
Banned
Gold: 0.00
Aug 8 2010 10:52am
Quote (eLmasten @ Aug 8 2010 03:22pm)

Træmand !

god ide haha
Member
Gold: 4,234.00
Aug 8 2010 12:10pm
Buffalo:

Man sidder i en rundkreds, den som lige har tabt starter med at slå sig på skulderen (med den modsatte arm, ellers er der "bøsarm" og dermed fejl) Hvorpå han siger et. Den som sidder til den pågældende skulders side klapper så skulderen (han vælger selv hvilken) sådan fortsætter det op til 8, ved nr 8 holder man armene op foran brystet med håndfladerne nedad, den nederste arm bestemmer da hvilken vej den går. nr 9 er et normalt slag på skulderen men på ti peger man på en vilkårlig person og så fortsættes der til 16, 16 er det samme som 8 bortset fra at det er den øverste arm der bestemmer hvilken vej det går. På 21 peger man på en og siger "buffalo" den som har buffalo Skal bunde.
For at undgå "bøssedrikkeri" så bunder man hver 3. fejl. Dvs at man drikker en genstand på 3 tåre (hvis man er klog, ellers drikker man 2 små tåre og bunder)
Det lyder simpelt, men jeg kan love for at man bliver fuld hurtig - og så er det underholdende!
Member
Gold: Locked
Aug 9 2010 09:28am
Quote (Lot2 @ Aug 8 2010 07:10pm)
Buffalo:

Man sidder i en rundkreds, den som lige har tabt starter med at slå sig på skulderen (med den modsatte arm, ellers er der "bøsarm" og dermed fejl) Hvorpå han siger et. Den som sidder til den pågældende skulders side klapper så skulderen (han vælger selv hvilken) sådan fortsætter det op til 8, ved nr 8 holder man armene op foran brystet med håndfladerne nedad, den nederste arm bestemmer da hvilken vej den går. nr 9 er et normalt slag på skulderen men på ti peger man på en vilkårlig person og så fortsættes der til 16, 16 er det samme som 8 bortset fra at det er den øverste arm der bestemmer hvilken vej det går. På 21 peger man på en og siger "buffalo" den som har buffalo Skalbunde.
For at undgå "bøssedrikkeri" så bunder man hver 3. fejl. Dvs at man drikker en genstand på 3 tåre (hvis man er klog, ellers drikker man 2 små tåre og bunder)
Det lyder simpelt, men jeg kan love for at man bliver fuld hurtig - og så er det underholdende!

Passer!
Sys selv legen er mega underholdende
Member
Gold: 7,525.26
Aug 9 2010 09:44am
7-eleven.

Skal bruges:

2 terninger, 1 ølkrus, x antal spillere, x antal øl/spiritus.

Regler:

Kruset fyldes op med øl til et punkt alle er enige i. Derefter slås der med terningerne på omgang, 1 slag til hver. Det gælder om at slå 7 el. 11 med terningerne, gøres dette vælger man 1 person til at drikke kruset med øl. Så snart hans hånd rører kruset/glasset må den person der slog 7 el. 11 begynde at slå terningerne igen, så hurtigt som muligt(!), for igen at få 7 el. 11, gøres dette inden spilleren der drikker har sat og sluppet ølkruset skal vedkommende drikke en ny, og personen der slog med terningerne bestemmer hvad der skal i. Dette kan fortsætte indtil personen når at drikke ud og sætte samt slippe ølkruset. Når personen gør det, er det den næste i rækken til at slå, men personen der lige har drukket, må bestemme hvad og hvor meget der skal i kruset.

Kan gøres sværer ved: Når der slås imod en person der drikker kan man sige at 2 ens øjne også gør, at personen skal drikke et krus mere. dvs. 7,11 og 2 ens øjne.

Hvad sker der?

Man kan køre på en person så vedkommende bliver blæst, eller man kan gøre alle rimelig fulde på kort tid.

Fordel:

I mange ølspil hvor stråffen er en tår eller 10 tåre, er det ret nemt at 'snyde' fordi man kan ikke definere hvad 7 eller 13 tåre er. I det her spil er der et gennemsigtigt glas og alle kan se hvad der er i, og det hele skal drikkes.

Ekstra:

Når man er blevet udvalgt til at skulle drikke, må man gerne vente 1 minut med at røre ved kruset, og man må gerne spærre for ham der skal slå med terningernes udsyn, ved at stille gamle øldåser i vejen for ham (han må gerne flytte dem igen).
Member
Gold: 35.55
Aug 9 2010 10:16am
Ehm er det ikke meningen at man skal skrive videre på den første og ikke lave/forslå nye druk lege ?
Member
Gold: 7,525.26
Aug 9 2010 10:18am
Quote (Bluelightning @ 9 Aug 2010 17:16)
Ehm er det ikke meningen at man skal skrive videre på den første og ikke lave/forslå nye druk lege ?

Tror meningen er at man skriver en leg, som andre kan kommentere på, og derefter selv skrive en.
Member
Gold: 2,125.00
Aug 9 2010 12:48pm
ØL BOWLING. KOM IGANG
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll