d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Installering Af Diablo 2 Lod!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
May 26 2010 03:38am
Jeg står her med lidt af et problem..
Hver gang jeg putter min Diablo 2 Lod disk i, siger den: "You must install Diablo ll before installing Diablo ll: Lord of Destrucion".
Det forstår jeg så ikke eftersom jeg allerede har installeret Diablo ll, og endda også geninstalleret det nogle gange, og det er installeret korrekt.

Har prøvet at skrive til tech support men idioterne svarer ikke, så ville lige prøve her som et sidste forsøg..
Håber der er nogle derude som kan hjælpe :)
Member
May 26 2010 03:33pm
Sikke hjælpsomme i danskere er..
Member
Trader: Trusted
May 26 2010 04:00pm
Quote (Cinea @ 26 May 2010 23:33)
Sikke hjælpsomme i danskere er..

Hejsa

Jeg ville foreslå noget langt bedre og mere praktisk.
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=32373257&f=21 < Der kan du hente d2, følg guiden, det virker ALTID - samtidig slipper du for at have en masse cd'er liggende rundt omkring.

Håber det hjalp dig en smule videre, god fornøjelse. ;)

This post was edited by Borki on May 26 2010 04:01pm
Member
May 26 2010 04:09pm
Jeg ved ikke om det virker endnu, men tusinde tak for hjælpen alligevel :)
Member
Gold: 655.43
May 26 2010 04:12pm
Efter min mening, så ligger problemet i cd'erne..
Hvis du blot installere d2 uden lod, kan du så gå ind i spillet og sådan ?
Hvis ja så har du en fejl med lod cd'en..
Hvis nej, så har du fejlen i de normale cd'er..

Hvis ja, skal du bruge en ny cd til lod installering..
Hvis nej, så prøv at installere det hele som single player.. I know det lyder mærkeligt.. Men hvis du installere det som single player, skal du ikke bruge alle cd'erne.. Men når du så installere lod, så ligger lod automatisk multiplayer delen på.. Det eneste der nu er forskel på denne måde og den normale måde, er at du ikke kan se de videoer, som spillet har.. Den vil komme frem og spørge efter Cinema cd'en, men du kan blot trykke Cancel og du kommer til næste arc..
Member
May 26 2010 04:30pm
Quote (JelleDK @ May 26 2010 11:12pm)
Efter min mening, så ligger problemet i cd'erne..
Hvis du blot installere d2 uden lod, kan du så gå ind i spillet og sådan ?
Hvis ja så har du en fejl med lod cd'en..
Hvis nej, så har du fejlen i de normale cd'er..

Hvis ja, skal du bruge en ny cd til lod installering..
Hvis nej, så prøv at installere det hele som single player.. I know det lyder mærkeligt.. Men hvis du installere det som single player, skal du ikke bruge alle cd'erne.. Men når du så installere lod, så ligger lod automatisk multiplayer delen på.. Det eneste der nu er forskel på denne måde og den normale måde, er at du ikke kan se de videoer, som spillet har.. Den vil komme frem og spørge efter Cinema cd'en, men du kan blot trykke Cancel og du kommer til næste arc..

Har 2 Lod cd's, så det kan ikke være de cd'er den er gal med..
Tilgængel ved jeg ikke om den er helt gal med Diablo ll cd'erne eftersom den jo siger at jeg slet ikke har Diablo ll installeret.
Er lige igang med at prøve det som Borki foreslog, og hvis det nu ikke hjælper prøver jeg helt sikkert dit foreslag og håber på det vil hjælpe :)
Tak for jeres svar!
Member
Gold: 310.00
May 31 2010 05:52pm
Kan være at den ikke har rettigheder til at kigge i mappen hvor dit diablo er installeret. Prøv kør D2 LoD setup som adminstrator. Det kan være at det hjælper :)
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll