d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tricky Spørgsmål
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 11 2010 07:15pm
Ja er utrolig uheldig, at have en kærste, der er blevet gravid og vil beholde barnet, er utrolig glad for hende, og vil da meget gerne være far til barnet og forsørge ham/hende.

Er bare lidt muggen over det er pga hun har glemt at tage sine piller, tror ikke hun har glemt, det såen uheldigt, men gjordt det med tanken om der skulle være et barn mellem os..

Har snakket meget med hende om abort osv, vil helst være sikre på vi er klar til det, men er virkelig lost.
Håber lidt på nogle gode råd om hvad i evt syntes der skulle gøres ved sagen

mvh

defqon
Member
Gold: 253,169.00
May 12 2010 12:23am
Det ville være meget uansvarligt hvis hun rent faktisk havde gjort det med vilje og siden du ikke har nogen beviser så er du jo nødt til at tro på hende.

Hvor gamle er i, og er du også indstillet på at beholde barnet eller hælder du mest til en abort?
Member
Gold: 0.00
May 12 2010 02:43am
Quote (defqon @ 12 May 2010 02:15)
Ja er utrolig uheldig, at have en kærste, der er blevet gravid og vil beholde barnet, er utrolig glad for hende, og vil da meget gerne være far til barnet og forsørge ham/hende.

Er bare lidt muggen over det er pga hun har glemt at tage sine piller, tror ikke hun har glemt, det såen uheldigt, men gjordt det med tanken om der skulle være et barn mellem os..

Har snakket meget med hende om abort osv, vil helst være sikre på vi er klar til det, men er virkelig lost.

mvh

defqon

hvor gammel er du ?? Og føler du er 100% klar til at være far ?
Hvis du føler dig ikke klar til at være far, så må tage et snak med kæresten og sige du ikke er klar til at være far. For et barn har brugfor et stort ansvar, du skal nok regne med mindre søvn osv. An på om dig og kæresten bor sammen
Member
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
May 12 2010 02:52am
tjaa ¨kan godt være halvdumt, at blive far som 15 årig ^^
Member
Gold: 4,084.84
May 12 2010 05:06am
Quote (defqon @ May 12 2010 03:15am)

mvh

defqon

Tillykke :) hvis man kan sige det allerede nu.
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 12 2010 06:27am
Quote (Hore_to_the_t @ May 12 2010 10:52am)

nu fylder jeg så også 20 idag.

Er ret instillet på fader rollen og vi bor sammen efter jeg arvede min onkels bette hus.

Har sgu bare lidt mine tvivl med arbejde osv, det hårdt nok i forvejen.
Et barn er jo exstremt dyrt økonomisk men har altid til kunne mig en lille version af mig selv eller kærsten :)
vil meget gerne høre lidt flere råd.

Mange tak chestk
Member
May 12 2010 06:57am
Quote (defqon @ 12 May 2010 13:27)

Er ret instillet på fader rollen og vi bor sammen  efter jeg arvede min onkels bette hus.

Et barn er jo exstremt dyrt økonomisk men har altid til kunne mig en lille version af mig selv eller kærsten :)

Mange tak chestk

hmm tjah, det er lidt svært at få arbejde, men tillykke med barnet :)
Member
Gold: 253,169.00
May 12 2010 07:26am
Quote (defqon @ 12 May 2010 14:27)

Er ret instillet på fader rollen og vi bor sammen  efter jeg arvede min onkels bette hus.

Mange tak chestk

Personligt ville jeg aldrig få et barn som jeg ikke var 100% parat til at tage mig af. Det indebærer bl.a. faktorer som villighed til at få barnet, fremtidsudsigterne for jer som et par, og det som jeg nok ser som det aller mest vigtige - jeres økonomiske situation nu og om 3-5 år. Som du selv siger så koster det penge ja, og jeg ville ikke kunne se mig selv i øjnene hvis jeg fik barnet for mig egen skyld frem for at tænke på om jeg havde råd til at give det et godt liv eller og det i sidste ende skulle gå med tøj købt i føtex. Jeg krummer tæer hver gang jeg ser et klip af de unge mødre. De ender ofte med at gå fra hinanden og lader derefter en del af byrden gå til de sociale myndigheder fordi de ikke har noget job eller uddannelse og derfor ikke kan forsørge barnet alene.

Jeg kan ikke se mig selv som far før jeg fylder ~27 år, men det kommer jo også an på hvilke planer du har i livet.
Member
May 12 2010 12:03pm
Du spurgte om vores personlige mening.. og her kommer min.

Jeg ville aldrig få et barn, som blot 20 årig. Når man vælger at få et barn, skal man for det første være sikker på at man har løst til at få det. En masse tror jo det er en leg, men faktisk er det rimeligt hårdt, du skal bruge rigtig rigtig meget tid på barnet, og en masse penge.. Du skal ud og købe barnevogn, tøj, legetøj, bleer og meget meget mere, så det skal du også tænke på. Hvis du er igang med at uddanne dig, så er det heller ikke en særlig smart idé, for jeg synes at man heller skulle få sig en uddannelse, så man både for en højer inkomst, og en lidt mindre stressende hverdag. Hvad nu hvis barnet bliver syg? og dens moder skal et sted hen, og du skal på arbejde/skole så har i et problem, da du bestemt ikke kan tage fri fra skolen.

Men selvfølgelig skal i havde barnet hvis i synes at i er klar :)

Regards
Gerner.
Member
Gold: 10.75
May 12 2010 12:04pm
Quote (Hore_to_the_t @ May 12 2010 09:52am)

HAHAHAHAHAHHA
XDDD
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll