Quote (Cyborg @ Apr <span class="skype_pnh_print_container">24 2010 06</span><span dir="ltr" class="skype_pnh_container"><span class="skype_pnh_mark"> begin_of_the_skype_highlighting</span> <span dir="ltr" title="Ring til dette telefonnummer i Danmark med Skype: +4524201006" class="skype_pnh_highlighting_inactive_common"><span skypeaction="skype_dropdown" class="skype_pnh_left_span"> </span><span skypeaction="skype_dropdown" title="Skype-handlinger" class="skype_pnh_dropart_span"><span skypeaction="skype_dropdown" style="background-position: -1179px 1px ! important;" class="skype_pnh_dropart_flag_span"> </span> </span><span class="skype_pnh_textarea_span"><span class="skype_pnh_text_span"> 24 2010 06</span></span><span class="skype_pnh_right_span"> </span></span> <span class="skype_pnh_mark">end_of_the_skype_highlighting</span></span>:01pm)
En historie på en item er f.eks: Jeg har købt den af en person og personen før mig, købte den af en anden, der må meget gerne medfølge en goldlog på at du har købt den af den person som du siger du har købt den af. - Det er en historie på en item.
Goldlog er et bevis på at vi kan se du kan købt den item - Du kan finde dine gold logs her:
http://forums.d2jsp.org/gold.phpMange tak! Det var det svar jeg manglede!
Og nej ikke et forsøg på troll, havde bare brug for at få at vide, hvad en Goldlog bestod af

Mange tak for hjælpen!