d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > ~* Itunes *~ > En Der Kan Hjælpe Mig? :)
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 4 2010 07:59am
Ja, jeg har så downlaoded itunes :) .

Og jeg vil gerne have smidt nogle film derover, så jeg kan smide dem videre til min Ipod.

Problemet er bare, at jeg ikke ved hvordan jeg får mine film over i Itunes, jeg har prøvet at hive dem derover, men det vil den ikke.

Nogle der kan hjælpe mig? - På forhånd tak.

~ xuro :)
Member
Gold: 60.00
Apr 4 2010 08:00am
Filer - Føj fil til bibliotek/føj mappe til bibliotek.

This post was edited by Qhotex on Apr 4 2010 08:01am
Member
Apr 4 2010 08:06am
Quote (Qhotex @ Apr 4 2010 03:00pm)

Har jeg også prøvet ;) - Men der sker ikke en skid -.-
Member
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Apr 4 2010 08:09am
Quote (Qhotex @ 4 Apr 2010 16:00)

Korrekt, men dine film skal være MPEG-4 videofiler, før at Itunes kan tilføje dem videre til ipods osv.
Jeg bruger Soundtaxi til at converte mine film fra fx. avi til MPEG4 filer, så jeg kan smide dem over på min ipod classic bagefter.

Hvor store film snakker vi, fordi hvis det er, så kan jeg godt converte dem til dig, bare smid mig en pm.

Quote (xuro @ 4 Apr 2010 16:06)
Har jeg også prøvet ;) - Men der sker ikke en skid -.-

Det er fordi Itunes ikke understøtter formatet af din(e) film, og derfor skal de convertes til det rigtige format, som Itunes kan tilføje.

This post was edited by Borki on Apr 4 2010 08:10am
Retired Moderator
Gold: 520.00
Trader: Trusted
Apr 4 2010 01:44pm
Quote (xuro @ 4 Apr 2010 14:59)
Ja, jeg har så downlaoded itunes :) .

Og jeg vil gerne have smidt nogle film derover, så jeg kan smide dem videre til min Ipod.

Problemet er bare, at jeg ikke ved hvordan jeg får mine film over i Itunes, jeg har prøvet at hive dem derover, men det vil den ikke.

Nogle der kan hjælpe mig? - På forhånd tak.

~ xuro :)

Har du haft din iPod i et stykke tid? Har du overført filer fra computer -> iPod fra en anden computer end den du lige har installeret iTunes på? Hvis ja, skal du enten bruge den samme computer til at overføre film, eller også skal du formatere iPoden og overføre filerne.
Hvis din iPod har et bibliotek fra en computer, kan du ikke få filer fra en anden computer.
Member
Apr 4 2010 02:07pm
Quote (Serria @ Apr 4 2010 08:44pm)
Har du haft din iPod i et stykke tid? Har du overført filer fra computer -> iPod fra en anden computer end den du lige har installeret iTunes på? Hvis ja, skal du enten bruge den samme computer til at overføre film, eller også skal du formatere iPoden og overføre filerne.
Hvis din iPod har et bibliotek fra en computer, kan du ikke få filer fra en anden computer.

Okay, tak :)
Member
Apr 5 2010 08:58am
Quote (Borki @ Apr 4 2010 03:09pm)
Korrekt, men dine film skal være MPEG-4 videofiler, før at Itunes kan tilføje dem videre til ipods osv.
Jeg bruger Soundtaxi til at converte mine film fra fx. avi til MPEG4 filer, så jeg kan smide dem over på min ipod classic bagefter.

Hvor store film snakker vi, fordi hvis det er, så kan jeg godt converte dem til dig, bare smid mig en pm.

Det er fordi Itunes ikke understøtter formatet af din(e) film, og derfor skal de convertes til det rigtige format, som Itunes kan tilføje.

this.

du kan bare skrive på google.: mpeg4 converter.

så kommer der nogle frem som du kan bruge, har jeg nemlig gjordt :D
Go Back To Dansk Topic List
Add Reply New Topic New Poll