d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Repost* Hey Drenge/piger Hvad Syntes I Om Hash > Ding Dong
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 617.15
Mar 14 2010 04:38pm
edit: ser ud til at topic bliver clossed igen øv..

synes det var et godt topic lad os fortsætte

jeg synes hash skulle være legal

der er mange gode grunde og ja der også dårlig ting med det men..

der sku nok et tons af andre dårlige ting

slik
cola
junkfood
smøger
alkohol
etc etc

alt sammen noget vi ikke har brug for og som skader mange folk... men det er legalt

hvis man gjorde hash legalt ville mand da bare kunne sætte en alders grænse på som med smøger og eventuel gør det sådan at mand højst må få 1-2 i ugen

det ville hjælpe staten med af skaffe flere penge.. har vi brug for...
mand ville stoppe næsten alle rocker problem da 90% af deres salg er hash..
nogle folk kan altså også lide at bare sidde og ryge en god en isteden for at drikke sig lam i sprut..

hm fuck det sku en masse ting gider ikke lige skrive alt.

lets argue fellas

This post was edited by haloneya on Mar 14 2010 04:43pm
Member
Gold: 0.00
Mar 14 2010 04:41pm
Det er ikke tilladt at snakke om ulovlige stoffer herinde... Balakai har lige skrevet det (som grund for lukning)...

Så er det nok heller ikke tilladt at lave en ny topic omkring samme emne

This post was edited by Huffie on Mar 14 2010 04:42pm
Member
Mar 14 2010 04:43pm
Quote (Huffie @ Mar 14 2010 10:41pm)
Det er ikke tilladt at snakke om ulovlige stoffer herinde... Balakai har lige skrevet det (som grund for lukning)...

Så er det nok heller ikke tilladt at lave en ny topic omkring samme emne

arg latterligt.... nå men sådan er det vel bare
Member
Gold: 60.00
Mar 14 2010 04:43pm
Jeg deler din holdning til at legalisere hashen.. Men det er jo en dikussion som du kan holde kørende i årtier, folk vil altid have forskellige og stærke holdninger til noget som er et 'stof'.
Så efter min mening burde man smide den op til folketinget og tvinge dem til at ta' stilling, eller også give os en folkeafstemning, så danmarks befolkning kan svarer på dette.
Member
Mar 14 2010 04:47pm
Quote (Kushage @ Mar 14 2010 10:43pm)
Jeg deler din holdning til at legalisere hashen.. Men det er jo en dikussion som du kan holde kørende i årtier, folk vil altid have forskellige og stærke holdninger til noget som er et 'stof'.
Så efter min mening burde man smide den op til folketinget og tvinge dem til at ta' stilling, eller også give os en folkeafstemning, så danmarks befolkning kan svarer på dette.

ja en folkeafstemning...

men der var faktisk et forslag inde ikke for så langt tid siden om det.. med mange gode grunde... men der skete bare ikke noget..

hvorfor? sikkert fordi en masse gamle idioter ikke vil give det en chance...
Go Back To Dansk Topic List
Closed New Topic New Poll