jeg har det sæt, spiller skide godt, og bassen kan virkelig brave der ud af.
men 1 ting vil jeg gerne lige fortælle dig, inden du bestemmer dig for at købe det,
det første sæt jeg købte, var der en hardware fejl på, som ikke kunne fikset, hvilket resulterede i at jeg skulle sende det tilbage, så fik jeg et nyt sæt, i det sæt var 1 af føderne til højtalerne knækket, og så tilbage med det også, så fik jeg et nyt, som virkede helt fint, indtil ca 2 måneder efter, så røg baggrundslyset i displayet,
man kan godt se hvad der står på displayet, hvis man sidder tæt på altså, men fra en afstand eller i mørke, så det næsten umuligt at se hvad der står, så nu står jeg og skal sende det tilbage igen.
kundesupporten har været top nice, slet ingen problemer der, men syntes det er for dårligt at jeg skal have hele 4 set, hvis ikke mere, før jeg får noget som er i orden.
Men hvis det skal være til noget "hjemme biograf" så ville jeg nok investere i noget Samsung, er jeg også lidt ked af at jeg ikke gjorde til at starte med
Men ellers er det rigtig fedt, spiller godt, og mange forskellige indstillinger, klart et anlæg jeg ville anbefale hvis det ikke var sådan at jeg fik nitten vær gang jeg fik noget nyt