d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Paradise Hotel 6 > Hvem Ser Det? - Holdning
1239Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 4,084.84
Feb 10 2010 10:19am
Hi :)

Jeg ville høre, om der var nogle andre end mig, som også følger med i serien Paredise Hotel.
Jeg synes personligt det er en super fed serie - med masser af god underholdning.

- Jeg har hørt, at rigtig danskere synes, at det er plat,
at mange af deltagerne stiller sig selv ud, og ikke vil mene, at deltagerne er specialt kloge.

Min holdning til det, er at folk ikke er direkte dumme.
De fleste tager jo derind for at få nogle rigtige fede fester og nye bekendtskaber.
- Og mange folk mener vel også, at folk er dumme fordi de stoler på andre deltager,
der kan jeg kun sige, at man bliver nød til at stole nogle for at kunne komme lang i Paradise :)

Kom selv med jeres holdning til serien og hvad der ellers sker i paradise i øjeblikket. :)

Member
Gold: 2,008.00
Feb 10 2010 10:21am
Quote (Chestk @ Feb 10 2010 05:19pm)
Hi :)

Jeg ville høre, om der var nogle andre end mig, som også følger med i serien Paredise Hotel. 
Jeg synes personligt det er en super fed serie - med masser af god underholdning.

- Jeg har hørt, at rigtig danskere synes, at det er plat,
at mange af deltagerne stiller sig selv ud, og ikke vil mene, at deltagerne er specialt kloge.

Min holdning til det, er at folk ikke er direkte dumme.
De fleste tager jo derind for at få nogle rigtige fede fester og nye bekendtskaber.
- Og mange folk mener vel også, at folk er dumme fordi de stoler på andre deltager,
der kan jeg kun sige, at man bliver nød til at stole nogle for at kunne komme lang i Paradise :)

Kom selv med jeres holdning til serien og hvad der ellers sker i paradise i øjeblikket. :)

Det er sjovt nok - Meeeeen!
De folk der er med er fandme for naive, især Susan K - Hun skulle ta' at få sig et liv, hun er 35 år.. Get moving.
Men jeg følger kun med pga. damerne og for at se hvor dumme de er :-)

Quote (Borki @ Feb 10 2010 05:25pm)
Alt had til Susan k! Men ellers awesome serie.

Ligesom der jeg ville hen af' :P

This post was edited by Debring on Feb 10 2010 10:27am
Member
Gold: 0.00
Trader: Trusted
Feb 10 2010 10:25am
Member
Feb 10 2010 10:28am
Quote (Debring @ Feb 10 2010 06:21pm)
Det er sjovt nok - Meeeeen!
De folk der er med er fandme for naive, især Susan K - Hun skulle ta' at få sig et liv, hun er 35 år.. Get moving.
Men jeg følger kun med pga. damerne og for at se hvor dumme de er :-)

Ja :) Jeg er helt enig. Men så naive er alle pigerne altså ikke. Synes mange af dem både er lækre & fornuftige :)
Member
Gold: 7,525.26
Feb 10 2010 10:33am
Jeg synes dem der deltager er rigtig godt dumme oven i deres hoveder, og derfor føler jeg mig også godt underholdt hver gang de siger noget, og den måde hvorpå de tager deres betalte ferie så seriøst. Det er typer der aldrig nogensinde vil komme til at sidde på et universitet og studere i min mening, altså i et forum hvor man kan sidde og diskutere dybe ting i livet osv, som jeg ser som spændende. De ville nok synes det var noget lort, og bare motercyklen kører og der er damer nok så er det fedt. Når det er så er sagt er det de samme mennesker der kan sidde dybt seriøst og koncentreret diskutere hvem der flirter med hvem, hvem der har de største bryster, hvem der er dummest at høre på i forhold til at være "reality-smart". Sikke en ironi.

Har aldrig fulgt med før, men har set de to afsnit der har været nu her, og sjovt er det da, men jeg kan ikke klare at folk kan blive "reality-stjerner", de kan jo ikke en pind.
Det er min holdning, skrevet meget kort.
Member
Gold: 2,008.00
Feb 10 2010 10:34am
Quote (Chestk @ Feb 10 2010 05:28pm)
Ja :) Jeg er helt enig. Men så naive er alle pigerne altså ikke. Synes mange af dem både er lækre & fornuftige :)

Ja, det kan du have ret i. ;)
Member
Feb 10 2010 10:37am
Quote (Znuggle @ Feb 10 2010 06:33pm)
Jeg synes dem der deltager er rigtig godt dumme oven i deres hoveder, og derfor føler jeg mig også godt underholdt hver gang de siger noget, og den måde hvorpå de tager deres betalte ferie så seriøst. Det er typer der aldrig nogensinde vil komme til at sidde på et universitet og studere i min mening, altså i et forum hvor man kan sidde og diskutere dybe ting i livet osv, som jeg ser som spændende. De ville nok synes det var noget lort, og bare motercyklen kører og der er damer nok så er det fedt. Når det er så er sagt er det de samme mennesker der kan sidde dybt seriøst og koncentreret diskutere hvem der flirter med hvem, hvem der har de største bryster, hvem der er dummest at høre på i forhold til at være "reality-smart". Sikke en ironi.

Har aldrig fulgt med før, men har set de to afsnit der har været nu her, og sjovt er det da, men jeg kan ikke klare at folk kan blive "reality-stjerner", de kan jo ikke en pind.
Det er min holdning, skrevet meget kort.

Ja, de skal da heller ikke bliver stjerner på et det :) men synes ikke ligefrem de er dumme.
- men må bare følge med spillet. du skal tænke på, at de ikke kender en eneste, så de ved ikke, hvem de kan stole på

This post was edited by Chestk on Feb 10 2010 10:43am
Member
Gold: 7,347.43
Feb 10 2010 10:41am
Syntes selv at deltagerne virker en smule uintelligente, det indtryk har jeg i hvert fald fået når jeg har set det. Kan da godt være sjovt nogle gange, men ja, det er bare min holding. :)
Member
Gold: 0.00
Feb 10 2010 10:43am
Quote (Borki @ Feb 10 2010 04:25pm)

Præcis !
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 10 2010 02:06pm
Jeg ser det. d:

og jeg synes det er rigtig godt :D
og, jeg føgler skam med hver gang jeg kan ^_^
men, godt at susan k røg ud :D
Go Back To Dansk Topic List
1239Next
Add Reply New Topic New Poll