Quote (Znuggle @ Feb 10 2010 06:33pm)
Jeg synes dem der deltager er rigtig godt dumme oven i deres hoveder, og derfor føler jeg mig også godt underholdt hver gang de siger noget, og den måde hvorpå de tager deres betalte ferie så seriøst. Det er typer der aldrig nogensinde vil komme til at sidde på et universitet og studere i min mening, altså i et forum hvor man kan sidde og diskutere dybe ting i livet osv, som jeg ser som spændende. De ville nok synes det var noget lort, og bare motercyklen kører og der er damer nok så er det fedt. Når det er så er sagt er det de samme mennesker der kan sidde dybt seriøst og koncentreret diskutere hvem der flirter med hvem, hvem der har de største bryster, hvem der er dummest at høre på i forhold til at være "reality-smart". Sikke en ironi.
Har aldrig fulgt med før, men har set de to afsnit der har været nu her, og sjovt er det da, men jeg kan ikke klare at folk kan blive "reality-stjerner", de kan jo ikke en pind.
Det er min holdning, skrevet meget kort.
Ja, de skal da heller ikke bliver stjerner på et det
men synes ikke ligefrem de er dumme.
- men må bare følge med spillet. du skal tænke på, at de ikke kender en eneste, så de ved ikke, hvem de kan stole påThis post was edited by Chestk on Feb 10 2010 10:43am