Jeg har brug for nogen der kan lave et lille kunststykke for mig. Skal lave en powerpoint fremlæggelse i oldtidskundskab og jeg har ikke arbejdet særligt meget i powerpoint før.

Powerpointet handler om en arkitektonisk stilgennemgang fra nutiden til oldtiden. Med de bygningen der står på billedet ovenfor som eksempel.
Først og fremmest ville jeg høre om der var nogen der kunne lave en lidt mere "stilfuld" udgave af denne tidslinje i f.eks. Photoshop?
Dernæst er vores oldtidslærer ivrig fritidspilot, så det kunne være super hvis man kunne klippe hans hoved "på" et lille fly. Så forestiller jeg mig at man laver en effekt i powerpoint hvor dette fly flyver ned - altså tilbage i tiden. Det skal altså flyve NED ad tidslinjen, det burde da være muligt at lave?
Hvis nogen synes det er plat så har i helt ret, men skolen behøves ikke altid være 100 % seriøs
Kan selvfølgelig sagtens betale forum guld hvis der er en der indvilger i at hjælpe mig og kan få det til at fungere.
På forhånd tak.
Må hellere specificere hvad det er jeg skal bruge:
- Stilfuld udgave af tidslinjen
- Et lille privatfly (må gerne være lidt tegneserie-agtigt) med min lærers hoved (jeg kan levere et hoved)
- En der kan sammensætte en side i powerpoint hvori tidslinjen indgår samt en effekt hvor flyet flyver ned ad linjen "tilbage i tiden"
- En lydeffekt kunne også være sjovt
This post was edited by Znuggle on Jan 17 2010 08:02am