Quote (xz-master @ 16 Dec 2009 10:04)
Skal det være et essay, eller hvordan og hvorledes? Syntes at det virker lidt underligt at skulle skrive en Dansk stil om rummet, og ikke en Biologi/Geografi rapport eller lign.
Hvis det er et essay, så ville jeg foreslå at skrive om enten rumkapløbet, vores opfattelse af rummet, eller som Monze foreslår: om rummet er uendeligt eller ej.. Til den sidste ide vil jeg foreslå også, at skrive om muligheden for andre intelligente livsformer (:
Hvorfor har ALLE den der Avatar? ^^
Fordi det er jul og en person i DF tilbyd at lave en i matchende farver

@ OP - Hvis du skulle gå ind og bruge mit forslag så kan jeg anbefale at diskutere hvorvidt det er uendeligt eller ej på baggrund af noget håndgribeligt. Tager du fx rummet som endeligt så må det være i form af en kasse eller kugle. I dette tilfælde vil der altid være noget på den anden side af afgrænsningen hvad enten det er tomt eller ej. Samtidig virker ideen om at noget er uendelig meget fjern for mange. Et eller andet sted må det da stoppe. Eller hvad?
Som xz-master siger er det også en god ide at komme ind på intelligente livsformer i tilfælde af at rummet rent faktisk er uendeligt. Hvis det er uendeligt så vil der være andet liv derude.